خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان بهشهر:

با همایش های قانونی مخالفت نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۰۳۹

دادستان بهشهرگفت: همگان باید تلاش کنند تا شور انتخاباتی مطابق با قانون در جامعه ایجاد شود و رفتارهای غیرقانونی و تبلیغات زودهنگام ، جامعه را دچار آسیب خواهد کرد.

به گزاش خبرنگار ایلنا  ،  دادستان شهرستان بهشهر در مراسم پیشگیری از خشونت و افزایش سلامت روان در خانواده که در دبستان قرآنی بنت الهدی امروز برگزار شد با توجه به اهمیت انتخابات امسال به این موضوع اشاره و اظهار داشت: با رعایت اخلاق و رفتار درست در عرصه ی انتخابات و فراهم کردن شرایط برای حضور همه ی اقشار مردم در جامعه تلاش می کنیم تا انتخابات چه از لحاظ اجرا و امنیت   درست  برگزار شود.
 
علی صداقت با اشاره به اینکه از هرگونه تبلیغات قبل از موعد مقرر قانونی برخورد خواهد شد اضافه کرد: در خصوص  همایش دیروز فقط هشدارهای لازم داده شد و ما مخالف همایش های قانونی نیستیم اما با تبلیغات زودهنگام برخورد می شود.
 
وی ادامه داد : همگان باید تلاش کنند تا شور انتخاباتی مطابق با قانون در جامعه ایجاد شود و رفتارهای غیرقانونی و تبلیغات زودهنگام ، جامعه را دچار آسیب  خواهد کرد.
 
دادستان شهرستان بهشهر با اشاره به موضوع مراسم امروز خاطرنشان کرد: در جامعه  برخی از وظایف قانونی و شرعی بر عهده ی خانواده است که بی توجهی به انها ، خانواده را دچار آسیب های مختلفی می کند.
 
علی صداقت اضافه کرد: استفاده ی نادرست و مخرب از فضای مجازی ، انواع خشونت ها ،  طلاق و ... مواردی از آسیب های اجتماعی  جامعه می باشد که متاسفانه هر روز بیش از گذشته افراد زیادی را درگیر می کند.
 
وی ادامه داد : خانواده  ها باید با پای بندی به اصول و مهارت های زندگی رفتار و الگوهای درست را به فرزندان آموزش دهند که در ابتدا باید در رفتار خانوده ها نهادینه شود و همکاری اولیا با مدارس می تواند به بهبود شرایط جامعه کمک کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز