خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دادگستری مازندران:

حمایت ازکارفرمانما ظلم به سرمایه گذارواقعی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۳۸

مدیر کل دادگستری استان گفت: سرمایه گذاری که وجودش را در راه احداث و تقویت تولید می داند و می خواهد اشتغال ایجاد کند مورد حمایت قانون و دستگاه های قضایی از سرمایه گذاری قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا ، حجت الاسلام تقوی فرد مدیر کل دادگستری  استان در بازدید از کارخانجات شهر آمل ، در راستای  حمایت از واحد های  صنعتی با بیان اینکه بعضی با عنوان سرمایه گذار تسهیلاتی  را دریافت و در جا  خود هزینه نکردند تصریح نمود : به همین دلیل  حمایت از این افراد ظلم به سرمایه گذاری است  که تمام سرمایه و اعتبار خود را برای رونق تولید به کار گرفته است.

تقوی فرد یادآور شد : سرمایه گذاری  که وجودش را در راه احداث و تقویت تولید می داند و می خواهد اشتغال ایجاد کند مورد حمایت قانون و دستگاه های قضایی از سرمایه گذاری قرار می گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: افزایش فرهنگ اعتماد و صداقت  در میان دستگاه های دولتی سرمایه گذاران و صنعتگران یک ضرورت  می باشد.

وی با بیان اینکه در دستگاه های قضایی رسالتی مبنی بر تامین امنیت قضایی سرمایه گذاری  برای خود قائل  هستیم  افزود : کمک به  بخش تولید و صنعت استان و تلاش برای برداشتن موانع  را در دستور کار داریم.

حجت الاسلام تقوی فرد تصریح کرد : با توجه به شرایط کنونی و تحریم ها ، کمبود نقدینگی و سایر مشکلات، به نظر می رسد بخش صنعت دچار  معضلاتی است که رفع آن در این شرایط بحرانی کمک به همه دستگاه های استان را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه در نظر داریم برای افرادی که در این حوزه برای توسعه و آبادانی کشور  و استان تلاش می کنند مساعدت لازم را داشته باشیم تا این مشکلات بر طرف شود و در شرایط عادی فعالیت کنند گفت : این نشست ها با واحد های خصوصی  برای آشنایی با مشکلات بخش خصوصی و بررسی و اقدام انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز