خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تلاش دولت، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و شفاف است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۴۳

استاندار مازندران گفت:فعالیت احزاب در چهارچوب قانون می‌تواند زمینه‌های نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، یاد آور شد: برنامه و تلاش دولت، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و شفاف در فضایی امن و با مشارکت حداکثری و پرشور اقشار مختلف مردم است.

استاندار مازندران با اشاره به این که حضور 93 درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و مشارکت 76 درصدی آنان در انتخابات مجلس نهم، نشانگر حضور و مشارکت بالای مردم ولایتمدار استان در عرصه خطیر انتخابات است، افزود: باید زمینه های افزایش مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود.

 مقام عالی دولت در استان، با تاکید بر این که مسوولین و دست اندرکاران انتخابات باید فضای مشارکت حداکثری و پرشور مردم در این عرصه مهم را فراهم آورند، خاطر نشان ساخت: فعالیت احزاب در چهارچوب قانون می‌تواند زمینه‌های نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم آورد.

ربیع فلاح به نقش موثر احزاب و گروه‌های سیاسی در تحقق شعار سال، همدلی و همزبانی دولت و ملت در فضای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه ها و صدا و سیما در تقویت فضای همدلی و شور و نشاط در عرصه انتخابات نقش ارزنده ای دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز