خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات خانه کارگر مازندران:

بی ارزش کردن تشکلهای کارگری به ضرر نظام است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۲۸

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران انتخابات 7اسفند را بزرگ‌ترین رویداد سال جاری عنوان کرد و گفت: حضور آگاهانه و پرشور جامعه کارگری در انتخابات،مشتی محکم به دهان یاوه گویان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر نصراله دریابیگی،  صبح امروز در جلسه ستاد انتخاباتی خانه کارگر مازندران حضور جامعه کارگری و مردم در انتخابات را بستر ساز تحقق شعار همدلی و همزبانی دانست و گفت: رشد بلوغ سیاسی و بینش و بصیرت مردم ایران نسبت به گذشته موجب حضور گسترده آن‌ها در این انتخابات می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری ایران همگام با سایر مردم انقلابی، با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال را رقم خواهند زد تصریح کرد: اساس جمهوری اسلامی ایران همواره بر آرای مردم و اندیشه های اسلامی متکی است .

این فعال جامعه کارگری با یادآوری اینکه مجلس شورای اسلامی محلی است که در آن با تصویب قوانین، حقوق و وظایف افراد مختلف جامعه در برابر یکدیگر شکل می‌گیرد، گفت: بخش عمده گرفتاری‌های امروز کارگران و دیگر آسیب‌پذیران به نحوه تصویب و اجرای قوانینی بازمی‌گردد که از طریق مجلس شورای اسلامی تصویب شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خانه کارگر مازندران به انتقاد از وضعیت فعالیت های صنفی کارگران پرداخت و افزود: باوجود خفظ این ساختار و اقتدار اصیل امروز مشاهده می‌شود که کمترین سهم از انقلاب و نظام به کارگران اختصاص یافته است، چنانچه صحبت از تعداد کرسی هایی که در پارلمان در اختیار کارگران است به هیچ وجه شایسته بزرگترین تشکل صنفی و سیاسی کشور نیست.

دریابیگی افزود: فراموش نکنیم ثروت وقتی خلق می‌شود که کارگران نیز در تولید آن نقش دارند چرا که طبق گفته امام خمینی حیات یک جامعه همیشه مرهون کار کارگران است.

به گفته  دریابیگی بی ارزش کردن تشکلهای کارگری و بی میل کردن کارگران به دوری جستن از مسائل تشکیلاتی و صنفی نه تنها به ضرر کارگران که درنهایت به زیان انقلاب و نظام خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز