خبرگزاری کار ایران

ناصحی در گفتگو با ایلنا؛

منابع مالی المپیاد ورزش کارگری، از طریق شرکتها و کارفرمایان تأمین شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۷۸

برگزاری این مسابقات می تواند تجربه خوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی دیگراز جمله دانشجویی و دانش آموزی باشد.

قائم مقام مدیرکل و معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران گفت: منابع مالی این المپیاد، از طریق شرکتها و کارفرمایان تأمین شده است.

مرتضی ناصحی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسابقات برای اولین بار، در استان مازندران برگزار می شود از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

وی، افزود: در این مسابقات علاوه بر اینکه فدراسیون کشوری درگیر بوده، وزارت کار و اداره ورزش و جوانان نیز با هم همکاری بسیار خوبی داشتند.

قائم مقام مدیرکل و معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران، در خصوص منابع مالی، مسابقات المپیاد کارگری، گفت: این منابع مالی از طریق شرکتها و کارفرمایان تأمین شده است.

ناصحی، با بیان اینکه اسپانسرهای این مسابقات بدون هیچ چشمداشتی، پای کار آمدند، تصریح کرد: هدف اصلی آنان ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارگران بوده است و هیچگونه توقعی برای مطرح شدن یا برنده شدن نداشته اند.

وی، برآیند همکاری دو اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اذعان کرد: برگزاری این مسابقات می تواند تجربه خوبی برای برگزاری مسابقات ورزشی دیگراز جمله دانشجویی و دانش آموزی باشد.

ناصحی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امورات کاری کارگران تجربه و دانش کافی دارد و با قدردانی از تلاش شبانه روزی کمیته اطلاع رسانی مسابقات المپیاد ورزشی کارگران، از همکاری همه رسانه ها، صداسیما و رسانه های مجازی جهت تبلیغات و انتشار اخبار مسابقات تشکر کرد.

وی، در پایان با اعلام رضایت از تبلیغات شهرستانی که در همه شهرستانهای مازندران مشهود بود، از گروه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بعنوان شاخص ترین کمیته ستادی برگزاری اولین دروه المپیاد ورزشی کارگران قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز