خبرگزاری کار ایران

ظهرامروز برگزار شد؛

برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی بانوان مازندران در نکا

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۵۱

با حضور تکواندوکاران دختر از سراسر مازندارن، رقابت ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی استان در شهرستان نکا برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور حدود ۲۰۰ تکواندوکار دختر از شهرهای مختلف استان مازندران بعدازظهر امروز جمعه در سالن سردار طوسی نکا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این دوره از مسابقات قهرمانی تکواندوی بانوان مازندران همزمان با مسابقات تکواندو المپیاد کارگری کشوری در این شهرستان، در دو سالن مجزا برگزار می‌شود و بیش از ۴۰ داور این دو مسابقه را در سطح بانوان و آقایان داوری می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا با اشاره به همزمانی بازی‌های قهرمانی استان و المپیاد کارگری کشور در نکا به خبرنگار فارس گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های مختلف و بالایی در ورزش تکواندو برخوردار است و تداخل برنامه‌ای در برگزاری این دو مسابقه در شهرستان وجود ندارد.

محسن رمدانی افزود: بانوان این دوره از مسابقات تکواندوی استان مازندران، در سالن سردار طوسی، برای فینال بزرگسالان و قهرمانی جوانان به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته پنج‌شنبه هفتم اسفندماه شهرستان نکا شاهد برگزاری پنج رویداد مهم ورزشی در رشته تکواندو است، خاطرنشان کرد: روز گذشته پنج‌شنبه، فینال خردسالان و نونهالان و قهرمانی جوانان و بزرگسالان مرد در سالن سردار طوسی برگزار شد و امروز جمعه هم شاهد برگزاری مسابقات المپیاد کارگری در سالن شهیدبردبار نکا و همزمان برگزاری فینال بزرگسالان دختر و قهرمانی جوانان دختر در سالن سردار طوسی هستیم.

رمدانی با اشاره به فعالیت یک‌هزار تکواندوکار دختر و پسر نکایی در این رشته ورزشی گفت: این شهرستان از توانمندی‌های بی‌نظیری در این رشته ورزشی برخوردار است که مدال‌آوری‌های مختلف در بازی‌های بین‌المللی، جهانی، کشوری و استانی بیانگر این ادعا است.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا با بیان اینکه وضعیت تکواندو نکا در سطح استان مازندران مطلوب است، تصریح‌ کرد: شهرستان نکا از جمله شهرستان‌های برتر استان مازندران در تکواندو است که درخشش‌های خوبی در سال‌های متعدد داشته و باید با حمایت مسئولان به جایگاه واقعی خود در ورزش مازندران برسد.

وی، افزود: هیئت تکواندو نکا برای معرفی ورزشکاران حرفه‌ای برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری مسابقات، برپایی اردوهای مختلف به صورت دائمی و اعزام به رقابت‌های کشوری را در طول سال در دستور کار دارد اما در همه این موارد نیازمند اسپانسر قوی و حامی مالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز