خبرگزاری کار ایران

مسئول برگزاری نخستین المپیاد ورزشی شطرنج کارگران:

شطرنج از بی مهری مسئولان رنج می برد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۳۸

استان مازندران یکی از استانهایی است که در رشته شطرنج حرفهای زیادی برای گفتن دارد و لذا مسئولان باید برای شکوفا کردن این استعداد ها به برنامه ریزی بهای بیشتری داده و حمایت خود را چندین برابر کنند.

دبیر انجمن شطرنج وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و مسئول برگزاری نخستین المپیاد شطرنج کارگران کشور گفت: نیاز داریم تا این رشته ورزشی بیشتر در بین نوجوانان و خانواده ها شناخته شود و گرایش انها به شطرنج بیشتر شود.

شمس الله سرخیر، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تنکابن با اعلام این خبر که در میان شرکت کنندگان این دوره از مسابقات ۱۰ ورزشکار دارای ریتینگ هستند افزود: متاسفانه از شطرنج در بین رشته های ورزشی کمتر اخباری در رسانه ها شنیده می شود. یا به تعبیر بهتر شطرنج از بی مهری مسئولان رنج می برد.

وی افزود: نیاز داریم تا این رشته ورزشی بیشتر در بین نوجوانان و خانواده ها شناخته شود و گرایش انها به شطرنج بیشتر شود. شطرنج را با کمترین هزینه و در هر مکانی میشود بازی کرد و این را باید نقطه قوت این رشته مفرح ورزشی دانست.

وی تصریح کرد: تا بحال مرسوم بود که مسابقات شطرنج بصورت تیمی برگزار گردد ولی خوشبختانه امروز با برگزاری مسابقات در رده کارگران گامی مهم و رو به جلو برای شناساندن این رشته برداشته شده است و باید بدانیم که در شطرنج ملی پوشان زیادی بچشم میخورند و در این مسابقات نیز ۱۰ نفر از شرکت کنندگان دارای ریتینگ بوده و ۷نفر در سطح کشور شناخته شده هستند.

وی در خاتمه گفت: استان مازندران یکی از استانهایی است که در رشته شطرنج حرفهای زیادی برای گفتن دارد و لذا مسئولان باید برای شکوفا کردن این استعداد ها به برنامه ریزی بهای بیشتری داده و حمایت خود را چندین برابر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز