خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری:

میزبانی بیشترین ورزشکاران و رشته ورزشی بر عهده ساری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۸۰

در نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور ۴۰۰ ورزشکار در چهار رشته ورزشی در ساری رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به حضور ۴۰۰ ورزشکار در المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری در چهار رشته ورزشی در ساری گفت: میزبانی بیشترین ورزشکاران و رشته ورزشی بر عهده ساری است،

به گزارش ایلنا، حسین دلیری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته این رقابت ها در ساری، گفت: رشته های کشتی آزاد و فرنگی، اسکواش و شنا به میزبانی ساری برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور ۴۰۰ ورزشکار در چهار رشته ورزشی در ساری رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با بیان اینکه میزبانی بیشترین ورزشکاران و رشته ورزشی بر عهده ساری است، ابراز داشت: مسابقات اسکواش در خانه اختصاصی داراب و رشته های کشتی آزاد و فرنگی و شنا نیز در سالن ورزشی ایثار برگزار می شود.

دلیری از حضور مسئولان کشوری و استانی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی در ساری خبر داد و افزود: مراسم افتتاحیه این رقابت ها فردا پنجشنبه از ساعت ۱۴ در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری با حضور جامعه ورزش استان برگزار می شود.

وی با اشاره به حمل مشعل این المپیاد فردا از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان امام حسین(ع) اذعان داشت: با حضور قهرمانان و ورزشکاران حمل مشعل از میدان امام حسین(ع) به سمت سالن ورزشی سید رسول حسینی سالن ورزشی پیاده برگزار می شود.

رئیس ورزش و جوانان ساری در پایان افزود: مراسم افتتاحیه المپیاد کارگران با حضور وزیر ورزش و جوانان، ویز تعاون رفاه و امور اجتماعی، استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون کارگران کشور و سایر مسئولان در ساری برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز