خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکا:

اردوگاه شهدای ارتش محل اسکان ورزشکاران المپیاد کارگری

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۶۸

محل اسکان ورزشکارن در اردوگاه شهدای ارتش در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرستان نکا است که تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی نیست.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکا گفت: بعدازظهر امروز ورزشکاران المپیاد کارگری وارد نکا می شوند.

به گزارش ایلنا از نکا علی صفری افزود: جلسات متعدد با حضور فرماندار، نمایندگان مختلف ادارات و نهادها شامل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکا، ورزش و جوانان، نیروهای نظامی و انتظامی و… برگزار شد و آماده ورود ۷۵ ورزشکار و سرپرست به نکا هستیم.

وی اظهار داشت: محل اسکان در اردوگاه شهدای ارتش در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرستان نکا است که تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی نیست.

صفری با اشاره به حمل مشعل در نکا یادآور شد: مشعل این دوره از المپیاد با عبور از شهرستانهای مختلف استان مازندران در فاصله یک و نیم کیلومتری میدان جانبازان نکا تا چهارراه مرکزی با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و جامعه کارگری حمل شد و برنامه نمادین در نیروگاه برگزار شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نکا گفت: صفر تا صد کارها در نکا انجام شده و مشکلی برای برگزاری مسابقات نداریم و در همین رابطه دستگاه مینی اتوبوس برای این امر در نظر گرفته شده که حمل ورزشکاران را برای ورود ورزشکاران را برای افتتاحیه بازی ها در ساری و برگزاری مسابقات در نکا بر عهده دارند.

صفری گفت: از نظر امنیتی همه موارد انجام و پلیس راهور و نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی در آماده باش کامل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز