خبرگزاری کار ایران

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل خبرداد؛

تشکیل ستاد برگزاری آزمون ملی طرح تربیت حافظان قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۰۷

عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت و معنویت هدایت کند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل گفت: آزمون ملی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در روز جمعه، ۱۵ اسفند و از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل از تشکیل ستاد شهرستانی برگزاری آزمون ملی طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در این شهرستان خبرداد.

وی با بیان این که این آزمون به صورت فراگیر و در سطح ملی برگزار می شود، بیان داشت: آزمون ملی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در روز جمعه، ۱۵ اسفند و از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با اشاره به این که بیش از ۲ هزار نفر از شهرستان آمل در این آزمون شرکت می کنند، افزود: آزمون ملی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، بقعه ناصرالحق، بقعه درویش اسماعیل، امامزاده عبدالله(ع) سیکاپل، جامعه القرآن، دارالقرآن، مکتب القرآن، حوزه های علمیه فاطمه الزهرا(س)، ابالحسن امیرالمومنین(ع) و امام حسن عسکری(ع)، دانشگاه علوم قرآنی و برخی مساجد، حسینیه ها و تکایا برگزار می شود.

حجت الاسلام علیخانی با بیان این که از وظایف مهم سازمان اوقاف و امور خیریه مدیریت بقاع متبرکه، موقوفات و ترویج فرهنگ قرآن و قرآن آموزی است، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی امر مهمی است که باید در این راستا اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که اداره اوقاف و امور خیریه برنامه های ویژه ای را برای حمایت از فعالان قرآن کریم در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید ۱۰ تا ۱۵ میلیون حافظ قرآنی در کشور داشته باشیم که باید در این راستا به نحو شایسته ای فعالیت کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با بیان این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است، خاطرنشان کرد: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت و معنویت هدایت کند.

حجت الاسلام علیخانی با تاکید بر این که ترویج فرهنگ قرآنی باید مورد توجه همگان باشد، یادآور شد: قرآن گوهر گرانبهایی است که اگر در راستای تفهیم و ترویج آن تلاش خاصی صورت گیرد شاهد حل بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز