خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

مساجد نقش مهمی در تربیت نیروهای متعهددارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۹۳

استفاده از همه ظرفیت ها برای ترویج آموزه های دینی و دستورات الهی از نیازهای مهم عصر حاضر به شمار می رود که باید به آن توجه شود.

فرماندار بابلسر گفت: آموزه های قرآنی بهترین وسیله برای پیشگیری از آسیب و انحطاط در جامعه به ویژه نسل جوان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سید علی اسد در جلسه هماهنگی مساجد بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار کرد: مساجد به عنوان مهم ترین پایگاه دینی مسلمانان نقش مهمی در تعلیم و تربیت نیروهای متعهد و اسلامی دارند.

وی افزود: استفاده از همه ظرفیت ها برای ترویج آموزه های دینی و دستورات الهی از نیازهای مهم عصر حاضر به شمار می رود که باید به آن توجه شود.

فرماندار بابلسر با تاکید به اینکه زمینه حضور جوانان در سطح مساجد فراهم شود، عنوان کرد: آموزه های قرآنی بهترین وسیله برای پیشگیری از آسیب و انحطاط در جامعه به ویژه نسل جوان است.

اسد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم جهت تجهیز و آماده سازی مساجد بین راهی جهت استقبال از مسافران و گردشگران فراهم شود.

وی با تاکید به رعایت مسائل بهداشتی و زیباسازی فضای سطح مساجد گفت: باید به معماری مساجد توجه کرد و در جهت برپایی نماز جماعت صبحگاهی در بعضی از مساجد سطح شهرستان برنامه ریزی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز