خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزشی کارگران مازندران:

همه ۲۷۰ ورزشکار مازندرانی مدعی کسب مدال در المپیاد ورزشی کارگران هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۸۸

مازندران در همه رشته های برگزار شده این رقابت ها دارای نماینده است و امیدواریم با توجه به آمادگی مطلوب شرکت کنندگان بتوانیم افتخارات ارزشمندی را برای ورزش استان کسب کنیم

رییس هیات ورزشی کارگران مازندران گفت: همه ۲۷۰ ورزشکار زن و مرد مازندران حاضر در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از کارگران اسپرت علی دزایی پور اظهار کرد: مازندران در همه رشته های برگزار شده این رقابت ها دارای نماینده است و امیدواریم با توجه به آمادگی مطلوب شرکت کنندگان بتوانیم افتخارات ارزشمندی را برای ورزش استان کسب کنیم.

وی بیان کرد: به دلیل حضور ملی پوشان رشته های گوناگون ورزشی در تیم های شرکت کننده، سطح کیفی این رقابت ها بالا است اما تلاش می کنیم با استفاده از توانایی ورزشکاران و همچنین بهره مندی از امتیاز میزبانی، نتایج ارزشمندی کسب کنیم.

رییس هیات ورزشی کارگران مازندران افزود: در میان ورزشکاران مازندرانی حاضر در این مسابقات، ۱۰ ملی پوش نیز حضور دارند که می توانند موجب افزایش کیفیت فنی تیم های خود شوند.

دزایی پور بر لزوم توجه بیشتر مدیران کارخانه ها به ورزش کارگری تاکید کرد و گفت: برخی از این شرکت ها در مازندران، هزینه فراوانی برای تیمداری حرفه ای می دهند اما توجهی به ورزش کارگران خود نمی کنند.

وی افزود: توسعه بیشتر ورزش کارگری در مازندران، فصل جدیدی از موفقیت های ورزش استان را رقم خواهد زد.

رییس هیات ورزشی کارگران مازندران ادامه داد: تحرک و چالاکی نیروی کار برای جلوگیری از بروز هر گونه حوادثاحتمالی حین انجام کار و ایجاد هماهنگی لازم و قانونی با کارفرمایان در فراهم ساختن فضای مناسب ورزشی در محیط های کاری ضروری است.

وی به مشکلات مالی تیم های مازندرانی شرکت کننده در این المپیاد اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل بروز این مشکلات، کم توجهی صنایع و کارخانجات استان به تشکیل تیم های کارگری است.

دزایی پور بیان کرد: ورزشکاری که در تیم کارگری مشغول به انجام ورزش است نباید این دغدغه را داشته باشد که اگر وقت بیشتری را برای انجام تمرین اختصاص دهد، از طرف صاحب کارخانه و کارفرمای خود جریمه شده و یا با خطر اخراج مواجه خواهد شد.

رییس هیات ورزشی کارگران مازندران افزود: بی توجهی شرکت ها و صنایع مازندران به انجام ورزش، موجب کم رونق بودن مسابقات ورزشی کارگری استان شده و حرکت آن را با کندی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال برای برگزار یک مسابقه ورزشی کارگری پس از برقراری تماس با صاحبان کارخانه ها، فقط چند تیم انگشت شمار آمادگی خود را اعلام کرده و بقیه رغبتی برای شرکت در مسابقات ورزشی استانی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز