خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

برگزاری المپیاد کارگری نماد توجه دولت تدبیر وامید به قشرکارگراست

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۰۰

کارگران بعنوان اقشار آسیب پذیر و کسانی که در همه فراز و نشیب های انقلاب با نظام و رهبری همراه بودند و هیچگاه دست از حمایت از آرمانهای امام و شهدا دست بر نداشتند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مازندران در همه رشته ها در المپیاد ورزشی کارگران ورزشکار دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی در نشست خبری به مناسبت برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور به میزبانی مازندران با بیان اینکه نگاه به کارگران از حیثاقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جزء شاخصه های ذاتی اداره تعاون است اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این المپیاد بتواند ورزش کارگری را در مجامع ورزشی جهان مطرح نماید.

وی افزود: کارگران بعنوان اقشار آسیب پذیر و کسانی که در همه فراز و نشیب های انقلاب با نظام و رهبری همراه بودند و هیچگاه دست از حمایت از آرمانهای امام و شهدا دست بر نداشتند.

بابایی به برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگری به میزبانی استان مازندران اشاره و تصریح کرد: ۴۵۰ کارگر ورزشکار مازندرانی در این سری از مسابقات شرکت خواهند داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داست: نزدیک به ۳ هزار ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات شرکت می کنند و مازندران تنها استانی است که در همه رشته ها ورزشکار خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد فضای نشاط و شادابی برای کارگران برشمردو گفت: صدر درصد ورزشکاران شرکت کننده کارگر هستند و شاخص انتخاب این عزیزان بیمه تامین اجتماعی و طرف قرار داد بودن با واحد های تولیدی می باشد که توسط سازمان تامین اجتماعی هر استان چک می شود.

بابایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یک چهارم شرکت کنندگان در المپیاد از مازندران هستند باید از فرصت بدست آمده استفاده کرد.

مدیر کل تعاون با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال هزینه برای برگزاری این مسابقات برآورد و پیش بینی شده است افزود: سعی کردیم اسکان، امکان و مجل برگزاری مسابقات با داشته ها و زیرساختهای موجود در استان مدیریت نمائیم.

وی تصریح کرد: این مسابقات در ۲۶ رشته ورزشی در دو روز برگزار می شود و سهم بانوان حضور در ۵ رشته ورزشی است.

بابایی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرصت خوبی برای شناساندن مازندران است اظهار داشت: تصمیم بر آن شد با کمک میراثفرهنگی زیرساختها و اماکن توریستی استان را به صورت بسته سوغات در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

وی در پایان گفت: حمل مشعل المپیاد از شلمچه آغاز و صبح امروز با استقبال مسئولین وارد گلوگاه شد.

در ادامه این نشست فرامرز درخشنده، مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور از تشکیل کمیه رسانه و تبلیغات برای انعکاس خبری هر چه بهتر این المپیاد خبرداد و گفت: از یکماه قبل برای پوشش خبری این مسابقات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: سایت کارگران اسپرت نیز به منطور پوشش خبری این مسابقات طراجی و راه اندازی شد و در نظر داریم نشستی با سرپرستان روزنامه های سراسری آنها را ترغیب کنیم تا از این سایت بعنوان مرجع اخبار المپیاد ورزش کارگری کشور استفاده نمایند.

مسئول کمیته رسانه و تبلیغات المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور اظهار داشت: از روز شنبه هفته آینده ستاد دائمی در اداره کل تعاون بصورت شبانه روز مستقر خواهد شد و هر شب ساعت ۹ اخبار و وقایع توسط هیات تحریریه در ویژه نامه ۱۲ صفحه ای چاپ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ویژه نامه بدون هیچ لوگویی و تحت عنوان کمیته روزانه منتشر خواهد شد تصریح کرد: بعد از اتمام بازی ها نیز یک نشریه ورزشی در صد صفحه به تیراژ بالا در سراسر کشور توزیع می شود.

درخشنده اظهار داشت: سعی کردیم نخبگان ورزشی و خبر را گرد هم آوریم و پیش بینی می شود روزانه پنچاه خبر در سایت کارگران اسپرت منتشر گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز