خبرگزاری کار ایران

غلامرضا عشریه:

با همکاری مسئولان آستارخان ثبت سرای تجاری ایرانیان در این استان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۴۵

با همکاری مسئولان آستارخان ثبت سرای تجاری ایراینان در این استان انجام شد که با ایجاد این مرکز زمینه تسهیل روابط تجاری دو طرف فراهم می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: استان مازندران آمادگی دارد تا نیاز آستارخان به مرکبات را تامین کند.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران غلامرضا عشریه بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون استاندار آستارخان روسیه مازندران اظهار داشت: با همکاری مسئولان استانی برای توسعه روابط اقتصادی مازندران زودتر از هیئت به این استان سفر کردم.

وی تصریح کرد: با همکاری مسئولان آستارخان ثبت سرای تجاری ایراینان در این استان انجام شد که با ایجاد این مرکز زمینه تسهیل روابط تجاری دو طرف فراهم می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به توانمندی مازندران در زمینه تولیدات مرکبات خاطر نشان کرد: این استان آمادگی دارد تا نیاز آستارخان به مرکبات را تامین کند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری مناسبی که بین بخش خصوصی مازندران و مسئولان دولتی وجود دارد، افزود: مسئولان آستارخان نیز در این زمینه همکاری مناسبی با تجار ایرانی داشته باشند تا شاهد حضور تجار مازندران در کشور روسیه باشیم.

عشریه در ادامه گفت: در جلسه استاندار بخشی از مشکلات مطرح و مقر شد که برخی از مشکلات مطرح تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: مسئولان استان همکاری مناسبی با بخش خصوصی را در دستور کار قرار دادند از این فرصت نیاز است.

در ادامه اکبر سلطان پور یکی از فعالان بخش خصوصی در مازندران اعلام آمادگی کرد که زمینه ایجاد پرواز باری بین مازندران و آستارخان را فراهم می کند.

این سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: آمادگی کامل با توافق طرفین اولین پرواز باری از فرودگاه ساری به مقصد آستارخان را فراهم کنیم که ایجاد پرواز نیاز به فراهم کردن مقدمات اولیه از جانب دو طرف دارد.

وی تصریح کرد: با ایجاد پرواز باری دغدغه مسئولان دو استان برای جلوگیری از مواد فاسد شدنی رفع می‌شود، مشکل اساسی تنها بحثبرگشت هواپیما است که نیاز است برای بار برگشت هواپیما برنامه‌ای در دستور کار قرار گیرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: مسئولان دو استان نسبت به تامین بار برای برگشت هواپیما اقدام کند، اگر ظرفیت بار هواپیما تعین نشود قیمت تمام شده برای کالای ایرانی افزایش پیدا می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز