خبرگزاری کار ایران

مسئول دارالقرآن خانه کارگر کشور:

مهمترین درخواست دارالقرآن خانه کارگر، تقویت سیستم فکر و تعقل است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۳۸

مخاطبین ما به سه گروه آموزشهای عمومی، نخبگان قرآنی و خواص قرآنی تقسیم می شوند تصریح کرد: آموزشها شامل روخوانی، اعتقادات، حفظ قرآن. تدبر در این کتاب آسمانی است.

مسئول دارالقرآن خانه کارگر کشور گفت: تمام مربیانی که در کلاسهای مربیگری دارالقرآن شرکت می کنند سفیران معنوی ما در شهر هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، طاها محجوب عضر امروز در مراسم افتتاح دارالقرآن خانه کارگر مازندران که در سالن اجتماعات شهرداری قائم شهر برگزار شد با بیان اینکه مشتقات تعقل و تفکر بیش از ۷۰۰ بار در قرآن کریم آمده است اظهار داشت: این تعدد نشان از جایگاه فکر کردن و اندیشیدن در کتاب خدا دارد.

وی با بیان اینکه اولین دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی در این دارالقرآن از فردا در قائم شهر شروع خواهد شد افزود: هر آموزشی که از کودکی در نهاد فرزندان حک شود ماندگار خواهد شد و آموزش قرآن و مفاهیم آن نیز یکی از این آموزه هاست.

مسئول دارالقرآن خانه کارگر کشور اظهار داشت: تمام مربیانی که در کلاسهای مربیگری دارالقرآن شرکت می کنند سفیران معنوی ما در شهر هستند و مهمترین درخواست دارالقرآن خانه کارگر تقویت سیستم فکر و تعقل است.

محجوب سبک زندگی اسلامی را یکی از سیاست های مهم دارالقرآن خانه کارگر دانست و تصریح کرد: توجه به سبک زندگی اسلامی که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز می باشد خطی مشی ماست که در سال های آینده اثرات آن در جامعه نمود پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ۵ سال آتی، در دارالقرآن خانه کارگر کشور ۱۰ هزار نفر آموزش دیده خواهیم داشت که امیدواریم با حمایت مسئولین در قائم شهر مکانی برای استقرار این نهاد تهیه شود.

مسئول دارالقرآن خانه کارگر کشور با بیان اینکه مخاطبین ما به سه گروه آموزشهای عمومی، نخبگان قرآنی و خواص قرآنی تقسیم می شوند تصریح کرد: آموزشها شامل روخوانی، اعتقادات، حفظ قرآن. تدبر در این کتاب آسمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز