خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد؛

بررسی ۲۴ پرونده در جلسه هیئت داوری و حل اختلاف شرکت شهرکهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۷۶

واحدهایی که تاکنون با مشکل مواجه بوده اند و اقدامی در زمین صورت نداده اند و قصد و نیتی برای تولید و ایجاد اشتغال داشته باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از بررسی ۲۴ پرونده در جلسه هیئت داوری و حل اختلاف این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، جلسه داوری حقوقی با حضور موسوی مدیرعامل شرکت، ایرانی فام داور و حکم مرضی الطرفین و نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، ناصحی مدیر حقوقی شرکت و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی طرف قرارداد، برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: فضا برای ایجاد رقابت بین سرمایه گذاران واقعی در استان باید فراهم شود و فسخ قرارداد زمینهای راکد و غیرفعال و در اختیار گذاشتن زمین برای سرمایه گذاران جدید، از اقدامات شرکت استانی است.

سید مصطفی موسوی افزود: واحدهایی که تاکنون با مشکل مواجه بوده اند و اقدامی در زمین صورت نداده اند و قصد و نیتی برای تولید و ایجاد اشتغال داشته باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: به میمنت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نسبت به اعطاء مهلت به واحدهای غیرفعال، نهایت مساعدت و همکاری خواهد شد.

موسوی بیان داشت: در این جلسه داوری ۲۴ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که ۱۶ پرونده به اعطای مهلت مجدد، ۶ پرونده به فسخ قطعی، یک پرونده به تجدید وقت و یک پرونده نیز به انصراف از طرح منجر شده است.

مدیر حقوقی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این جلسه گفت: جلسه داوری حقوقی بمنظور تسهیل و آماده سازی بستر برای جذب و ورود سرمایه گذاران جدید به بخش تولید و صنعت انجام می شود.

ناصحی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶ جلسه داوری و حل اختلاف جهت بررسی علل عدم انجام تعهدات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز