خبرگزاری کار ایران

شهردار دابودشت خبرداد؛

پارک دابودشت برای اسکان مسافرین نوروزی آماده می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۱۰

ستاد نوروزی در شهرداری دابودشت باید تشکیل شود وپارک شهر دابودشت برای اسکان مسافرین آماده گردد.

شهرداردابودشت گفت: نگاه ما به ایام الله دهه فجر نگاه اعتقادی است و ۲۲ بهمن شناسنامه انقلاب است.

به گزارش ایلنا، علی قاسمی درجلسه کارکنان شهرداری با تشکر از زحمات همکاران درطول دوهفته گذشته ودر ایام الله دهه فجر، افزود: از زحمات تمامی واحدها تشکر میکنم در بعضی از واحدها کارانجام می شودو در بعضی از واحدها کارها مانده است و و کاربایدبا جدیت پیگیری شود و ماباید مسیر حرکت و تحقق وبه نتیجه رسیدن اموررا درست انتخاب کنیم.

وی، گفت: تلفن همکاران بایددر۲۴ ساعت بدون استثنا باز باشد شهرداری دستگاه عملیاتی است و درمواقع بحران باید حضور پیداکند.

شهردار دابودشت گفت: مدیریت بر هزینه به معنای مصرف نکردن نیست بلکه به معنای درست وبه جا مصرف کردن است و وحذف هزینه ها ی غیر ضرور می تواند ار کدهای درامدی به حساب اید که عمدتا دراین بخش غفلت می شود.

قاسمی به همکاران شهرداری گفت: سعی تان براین باشد تا در مسیر قانونی کارهارا به انجام برسانید تا خدای ناکرده چه در زمان حال وچه در آینده دچار مشکل نشوید. ایشان تاکید کردند که قانونمندی به معنی وقفه درکار نیست بلکه کاردرست درچارچوب قانون است.

قاسمی باتوجه به نزدیکی عید نوروز افزود: ستاد نوروزی در شهرداری دابودشت باید تشکیل شود وپارک شهر دابودشت برای اسکان مسافرین آماده گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز