خبرگزاری کار ایران

حسینی در مراسم راهپیمایی شهرستان قائم شهر؛

۱۰۷ میلیارد تومان در سال آینده برای حوزه راههای قائمشهر در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۶۶

بزودی مرکز قطب قلب شمال کشور در بیمارستان ولیعصر(عج) افتتاح خواهد شد که در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان وسایل جدید برای تجهیز آن خریداری شد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم ایران الگوی جهانیان بوده و هیچگاه در مقابل فشارهای استکبار سر تعظیم، فرود نمی آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید هادی حسینی، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور مردم در این روز را نشان اقتدار و سربلندی مردم ایران در سراسر دنیا برشمرد و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب، نظامی مبتنی بر دین و شریعت در جامعه ایجاد شد.

وی ادامه داد: با ورود امام به میهن، رهبری نهضت اسلامی هدف یافت و با اتحاد و همدلی مردم به سرانجام رسید.

حسینی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه رکن اصلی انقلاب برشمرد و افزود: ملت ما، برای بدست آوردن این سه رکن سختیهای بسیاری را متحمل شدند و شهیدان زیادی را تقدیم کردند.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس، با اشاره به اینکه از سالیان دور، برقراری جامعه دینی آرزوی مردم ایران بود تصریح کرد: ولی هربار که نهضتی برای احیای آن بوجود می آمد، دشمن آن را سرکوب می کرد.

حسینی اظهار داشت: در سطح ملی آنچه که خواستیم بدست آمده ولی طلب ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از آنچیزی است که داریم و برای رسیدن به آن باید کوشش کنیم.

وی، با اشاره به انقلاب های دیگر دنیا که با شکست مواجه شدند، تصریح کرد: رهبری ارزشمند ما در دوران امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری موجب شد که ایران مقتدرانه در منطقه و جهان رهبری کند و این عاملی است که کشورهای مصر، عراق و سوریه فاقد آن بودند و انقلابشان با شکست مواجه شد.

حسینی، با تأکید بر ایجاد وحدت بین مسئولین یادآور شد: اساسی ترین مشکل قائمشهر اختلاف بین مسئولین بود که در این دوره با همدلی و وحدت بین مسئولین، نمایندگان و امام جمعه محترم و تلاش این عزیزان، موجب شد مشکلات شهروندان تا حدودی مرتفع گردد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس، با تقدیر از همه کسانیکه بطور جمعی، مشکلات کارخانه نساجی را حل کردند، گفت: زمانیکه قائمشهر فقط ۱۳ هزار نفر جمعیت داشت، ۶ هزار نفر در کارخانه نساجی مشغول بکار بودند ولی حالا که ۳۰۰هزار نفر جمعیت دارد ما آرزو داریم، تعداد کارگران به ۶ هزار نفر برسد.

وی، به اقدامات انجام شده در حوزه راه اشاره کرد و گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته، ۸۵ میلیارد تومان در سال جاری و ۱۰۷ میلیارد تومان در سال آینده برای حوزه راههای قائمشهر در نظر گرفته شده است که پیگیری جاده سوادکوه به تهران در سالهای اخیر شاهد این ادعاست.

حسینی، از افتتاح دومین مرکز سی تی اسکن مجهز کشوردربیمارستان رازی قائمشهر، خبر داد و گفت: بزودی مرکز قطب قلب شمال کشور در بیمارستان ولیعصر(عج) افتتاح خواهد شد که در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان وسایل جدید برای تجهیز آن خریداری شد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس، با تأکید بر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب ما مسیر پیشرفت توسعه را طی می کند خطاب به راهپیمایان گفت: به کوری چشم دشمنان، امروز فرزندان شما تلاش می کنند تا شما با کمترین زحمت مسیر پایداری و استقامت را طی کنید.

گفتنی است: راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد و در پایان، مردم با قرائت قطعنامه و سوزاندن پرچم آمریکا و اسرائیل، انزجار خود را از استکبار نشان دادند و همچنین راهپیمایان با حضور در شهرداری این شهرستان، از بزرگترین کیک تولد انقلاب به طول ۳۶ متر رونمایی کردند و سپس این کیک بین حاضرین تقسیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز