خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

هیچ قدرتی در مقابل این ملت یارای ایستادگی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۰۱

مردم را نه برای رأی و حضور در انتخابات، بلکه مردم را از صمیم قلب دوست داریم و مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانیم.

وزیر کشور گفت: امروز یک برگ دیگری در برگ زرین مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل جور و ظلم و استکبار کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن مردم شهرستان ساری، با درود و سلام به شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن برای شکرگزاری گرد هم آمده و نشان می‌دهند، استمرار انقلاب مبتنی بر اصول اصلی آن کماکان استمرار پیدا خواهد کرد و در تمام مراحل قرین به توفیق بوده است.

وزیر کشور با بیان اینکه برای دنیا قابل تحلیل و ارزیابی نیست که ملتی با ۳۶ سال مقاومت در شرایط مختلف کماکان شعار حمایت از دین و ارزش‌های انقلابی را تکرار می‌کند، تصریح کرد: ابرقدرت‌ها در دهه ۴۰ با واقعه فیضیه دچار تحلیل غلط شدند و این اشتباه را همچنان تکرار می‌کنند.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: با حمایت‌هایی که از نظام استبدادی ایران در آن روز به عمل آوردند و سپس با تحریک گروه‌های نفاق و کفر در بعد از انقلاب اسلامی، این تحلیل و بررسی‌های نادرست استکبار ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه آنچه که به مردم اطمینان و قوت داد و مردم را از مسیر ظلم و استبداد به مسیر صلح و آزادگی کشاند، موضوع رهبری بود، متذکر شد: امام ما در ظلمتی که بر این کشور براساس استبداد حاکم شده بود، با هدف خود ایستادگی کرد و نوری در آسمان ایران تلالو بخشید.

وزیر کشور با اشاره به اینکه آن‌ها همه مباحثرا در چارچوب مادیات و در حوزه جهان‌بینی مادی لیبرالیستی تحلیل می‌کنند، تشریح کرد: این بار با ملتی مواجه شدند که فرا‌تر از چارچوب‌های مادی لیبرالیستی اقدام می‌کند و نگاه توحیدی دارد.

وی با بیان اینکه مردم ما نگاه مبتنی بر فدا کردن جان برای آرمان‌ها دارند، توضیح داد: هیچ قدرتی در مقابل این ملت یارای ایستادگی ندارد.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه ملت ایران به دنیا اثبات کرد که در تبعیت از ولایت و آرمان‌های انقلاب، یک لحظه از پا نمی‌ایستد، تصریح کرد:

وزیر کشور با بیان اینکه ملت ما معتقد به اسلام و ایثار در مسیر انقلاب است و هیچ وقت شکست نمی‌خورد، اظهار کرد: اعتقادات دینی مردم بعد از انقلاب اسلامی هر روز مستحکمتر می‌شود و بر اصل ولایت فقیه استوار باقی هستند.

وی با بیان اینکه مردم در مقاطع مختلف اثبات کردند که تا چه اندازه به انقلاب و لایت فقیه وفادار هستند، یادآور شد: باید قدردان این مردم بوده و مردم را ولی‌ نعمت خود بدانیم و در خدمت مردم باشیم و به آن‌ها ارج بگذاریم و مردم را به صورت واقعی در قلب و جان خود دوست داشته باشیم.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: مردم را نه برای رأی و حضور در انتخابات، بلکه مردم را از صمیم قلب دوست داریم و مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه اگر روزی مسئولان مردم را به صورت ظاهری تلقی کنند یقین بدانید در اصول انقلاب انحراف ایجاد شده است، اظهار کرد: با مجموعه اصول ولایت فقیه و مردم، انقلاب اسلامی ما پایدار است.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: امروز ایران است که می‌تواند تحولات خاورمیانه را هدایت کند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد مگر اینکه مردم ایران مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه موضوعی که با عنوان داعش به نام اسلام در منطقه ایجاد شد، جریانی انحرافی است، گفت: داعش با پشتیبانی و حمایت آمریکا و غرب ایجاد شد و غرب تصور داشت با این حادثه می‌تواند اسلام‌هراسی ایجاد کرده و در ایران ناامنی ایجاد کند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دنیا به این نتیجه رسید دنیا به دنبال اسلام مترقی و حقوق بشر است، اضافه کرد: اسلامی که دموکراسی واقعی به معنای مردم دارد و هرچه دشمنان تلاش می‌کنند چهره اسلام را تخریب کنند در این امر ناموفق هستند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بعد از این اتفاق، کشورهایی که رابطه دوستی با ما نداشتند به جرگه حمایت از ایران پرداختند، افزود: در موضوع هسته‌ای آن‌ها به ما محتاج هستند و اراده ملت ما را دیده‌اند و چه کار دیگری می‌توانستند انجا دهند که تاکنون انجام نداده‌اند.

وی با بیان اینکه آن‌ها میز مذاکره را ترک کرده بودند اما دوباره خودشان به پای میز مذاکره برگشتند، تصریح کرد: چون در انتخابات سال ۹۲ دیدند که مردم با شور در صحنه سیاسی حاضر شدند و وحدت و انسجام خود را به دنیا صادر کردند.

وزیرکشور با بیان اینکه چون آن‌ها همیشه به دنبال منافع بیشتر هستند تصور می‌کنند می‌توانند با فشار‌ها ملت ما را ناامید کنند، تصریح کرد: اما باز هم دچار تحلیل غلط شدند.

رحمانی‌فضلی با اشاره به سخنان رهبری درباره مذاکره، ادامه داد: از ابتدا اقدامات تیم مذاکره کننده بر اساس نظر مقام معظم رهبری است و خط و خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای برای ما مشخص است.

وی با بیان اینکه آن‌ها دروغ و فریب را در جهان‌بینی خودشان اصل می‌دانند، گفت: با حمایت‌های رهبری و اراده رئیس‌جمهور و تلاش تیم مذاکره‌کننده و حضور مردم، آن‌ها را در بازنگری و تحلیل درست، حتما مصمم می‌کند باید از تیم مذاکره کننده حمایت واقعی کنیم تا این موضوع به نفع مردم باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه شاهد شکوفایی فرهنگ دینی در ایران و منطقه هستیم، اظهار کرد: بیداری اسلامی آثار وقوع اقلاب و بسط و گسترش فرهنگ دینی است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه اگر مسائلی را در خیابان می‌بینیم به معنای ضعف مسائل دینی نیست، خاطرنشان کرد: باید با کرامت، محبت و هدایت بر دل‌ها و جان‌ها آن‌ها را در مسیر خود قرار دهیم و این ملت می‌داند چگونه فرهنگ خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه حفظ دستاور‌ها و تداوم آن، با توجه به افق پیش روی ما، با حفظ و تقویت اصول سه گانه‌ای است باعثاین انقلاب بوده است، گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب ما الگوی رفتاری همه دنیا شود باید بدانیم ناچار از مقاومت و ایستادگی هستیم و مقاومت ما باید با توکل به خدا، تقویت اعتقادات دینی و ارزش‌های انقلابی، تبعیت از رهبری و با حمایت مردم و اطمینان واقعی به مردم باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه امروز قدرت مطلق، سیاست و نظامی‌گری در چنبره آمریکا نیست، تصریح کرد: امروز قدرت‌ها مختلف است و رکود بر اقتصاد آن‌ها حاکم است و می‌توانیم با استفاده از این شرایط در عرصه جهانی، موجب مقدمه ظهور امام عصر باشیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در حوزه داخلی در مبحثامنیت، با بیان اینکه دچار آسیب‌هایی از سوی کشورهای همسایه که امنیت ندارند، هستیم، تصریح کرد: هر کشور دیگری که با این کشور‌ها همسایه باشد برایش هزینه‌آفرین است اما با توجه به شرایطی که در شرق و غرب کشور داریم، در آرامش پایدار به سر می‌بریم و هیچ حادثه امنیتی در کشور نداریم و این را مدیون مردم خود هستیم که حامی دولت و دستگاه‌های نظامی و انتظامی هستند.

وی با بیان اینکه ما الگوی امنیتی منطقه هستیم، ادامه داد: سرمایه‌های زیادی را برای حضور در کشور پشت نوبت داریم و منتظر هستند موضوع تحریم‌ها مشخص شود تا سرمایه خود را به کشور ما روانه کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه با وجود همه فشار‌ها، محدود نقاطی هستند که از امکانات زیرساختی و مقدمات توسعه برخوردار نباشند، خاطرنشان کرد: هشت سال درگیر جنگ بودیم و قبل از آن پایه‌های اقتصادی ایران وابسته به غرب بود و الان توانستیم ظرفیت‌سازی کنیم.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه دولت اراده دارد اصول اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند، تصریح کرد: محور اصلی اقتصاد مقاومتی مردم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز