خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران:

استفاده از گوشت سالم برای مصرف کننده به اولویت کاری ما تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۲۳

واحد های بسته بندی در استان شامل گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، ماهی و عسل است که توسط سازمان دامپزشکی استان مازندران دارای مجوز هستند.

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران گفت: تامین امنیت غذایی یکی از دغدغه های اصلی کشور به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید حسین رضوانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد بسته بندی مهدی گوشت قائم در شهرک صنعتی رستم کلا قائمشهر با بیان اینکه این مرکز روزانه ۳ تن گوشت قرمز و ۳ تن گوشت سفید را بسته بندی می کند اظهار داشت: ۲۵ نفر بصورت مستقیم در این واحد مشغول کار هستند.

وی افزود: این واحد صنعتی، درسال ۹۱ کلنگ زنی شد و با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال ۹۳ به بهره برداری رسید.

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با بیان اینکه گوشت و مواد پروتئینی از نیاز های اولیه زندگی بشر است تصریح کرد: باید مسئولین ذیربط برای تهیه دام سالم همه تلاش خود را به کار بندند.

رضوانی اظهار داشت: باید استفاده از گوشت سالم برای مصرف کننده به اولویت کاری ما تبدیل شود چراکه با توجه به افزایش جمعیت در استان مازندران، نیاز است که مواد غذایی تولیدی از امنیت غذایی بهرمند باشد.

وی با بیان اینکه استان مازندران دارای ۳۷ واحد بسته بندی است، گفت: واحد های بسته بندی در استان شامل گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، ماهی و عسل است که توسط سازمان دامپزشکی استان مازندران دارای مجوز هستند.

رضوانی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری در استان مازندران، ۳۳۰ هزار رأس دام سبک با ظرفیت ۳۶هزار تن گوشت پرورش داده شد ادامه داد: ۵۲ هزارو۷۷ رأس دام سنگین با ظرفیت ۱۰ هزارو یکصد تن گوشت در سطح استان مازندران تولید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز