خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی وشهرستانی:

امور آب وفاضلاب شهری منطقه کلاردشت راه اندازی شد

کد خبر : ۲۵۰۹۶۰

با توجه به دوری مسافت وتوریستی بودن منطقه کلاردشت و با هدف سهولت و تسریع در امر خدمت رسانی به مشترکین، ایجاد امور آب وفاضلاب شهری در منطقه کلاردشت ضروری بوده است.

امور آب وفاضلاب شهری منطقه کلاردشت با حضور مسئولان استانی وشهرستانی راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، معاون مالی وپشتیبانی شرکت در این مراسم، گفت: با توجه به دوری مسافت وتوریستی بودن منطقه کلاردشت و با هدف سهولت و تسریع در امر خدمت رسانی به مشترکین، ایجاد امور آب وفاضلاب شهری در منطقه کلاردشت ضروری بوده است.

هرمز نیازآذری، با اشاره به وقوع سیل و آسیب بخشی از تاسیسات آبرسانی طی سالهای گذشته در غرب استان افزود: در همین راستا ترمیم و اجرای خط انتقال آب در منطقه کلاردشت در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به همین منظور ۹کیلومتر خط انتقال با هزینه ۳۰ میلیارد ریال به اجرا در آمد.

نیازآذری، از احداثمخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی در منطقه لاهو خبر داد و تصریح کرد: عملیات خاکبرداری این پروژه به اتمام رسید.

معاون مالی وپشتیبانی شرکت آبفاشهری مازندران اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را ۱۲میلیارد ریال دانست و گفت: درصورت تخصیص این اعتبار، عملیات اجرایی احداثمخزن لاهو درآینده اجرایی می شود.

نیازآذری، ادامه داد: زمین مورد نیاز برای ساختمخزن ۲هزار متر مکعبی منطقه دوبالکلاردشت خریداری شد و عملیات احداثآن در آینده به اجرا درمی آید.

وی، از اتمام فاز اول طرح جمع آوری فاضلاب در کلاردشت خبر داد و افزود: این طرح در مرحله تصویب از سوی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور قرار دارد.

نیازآذری، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، فاز دوم مطالعات این طرح نیز آغاز می شود.

گفتنی است پیش از این منطقه کلاردشت تحت پوشش امور آب وفاضلاب شهری منطقه نوشهر و چالوس بوده که همزمان با دهه مبارک فجر به امور آب وفاضلاب شهری منطقه کلاردشت ارتقا یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز