خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی قائم شهر:

حدود ۱۲ میلیارد تومان از پروژه عمرانی در بخش مرکزی قائم شهر در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۶۹

پروژه های روستاهای بخش مرکزی، با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و با مشارکت مردم خوب و فهیم روستاها حدود ۱۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش مرکزی قائم شهر در حال اجراست.

بخشدار بخش مرکزی قائم شهر گفت: پروژه های روستاهای بخش مرکزی، با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، حجت الله مولایی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح پل شهید خسرو غفوری روستای واسکس، ضمن تبریک ایام الله دهه فجراظهار داشت: به شکرانه نظام و انقلاب اسلامی در این دهه شاهد افتتاحیه های پی در پی در روستاهای بخش مرکزی قائم شهر بوده ایم.

وی افزود: پروژه های روستاهای بخش مرکزی، با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و با مشارکت مردم خوب و فهیم روستاها حدود ۱۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش مرکزی قائم شهر در حال اجراست.

مولایی، با بیان اینکه خدمت به مردم از بهترین و پر ثواب ترین کارها محسوب می شود تصریح کرد: روستاییان پایه های اولیه کشور هستند و با تقدیم ۳۶۰ شهید بخش مرکزی، حضور خود اثبات کردند.

بخشدار بخش مرکزی قائمشهر، به مشارکت مردمی در پیگیری و اجرای پروژه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کار عقب مانده در روستاها زیاد است باید کمک شود تا طرح هایی نظیر طرح هادی، راههای بین مزارع و پل های ارتباطی انجام شود.

رییس شورای روستای واسکس، نیز در ادامه به پل شهید خسرو غفوری این روستا اشاره کرد و گفت: این پل با هزینه بالغ بر ۳۵۰میلیون ریال و با مشارکت مردمی به بهره برداری رسید.

مرتضی هاشم زاده افزود: دهانه پل قبلی ۲ متر و چهل سانتیمتر بود که بر اثر مرور زمان و فرسایش قابلیت کاربری نداشت و این پل با کمک و همیاری مردم ساخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز