خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مازندران:

ارتقاء تراز مازندران درراستای تحقق دولت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۶۱

امروز این عزم در ادارات مازندران ایجاد شد تا تمام تلاشهایمان را در جهت زیر سازی و خدمات رسانی تراز مازندران را درراستای تحقق دولت الکترونیک ارتقاء دهیم

حسن خیریانپور در جلسه شورای اداری استانداری در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه ریزی استانداری با بیان اینکه هوشمند سازی اداری و اجرای آن را یک ضرورت اجتناب ناپذیر است اظهار داشت: برای تسریع خدمت بهینه به مردم و سرعت عمل و سلامت اداری راهی جزء اجرای دقیق دولت الکترونیک نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: امروز این عزم در ادارات مازندران ایجاد شد تا تمام تلاشهایمان را در جهت زیر سازی و خدمات رسانی تراز مازندران را درراستای تحقق دولت الکترونیک ارتقاء دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مازندران با بیان اینکه تاکنون ۶ جلسه کارگروه توسعه دولت به ریاست استاندار شکل گرفته است ابراز داشت: جلسات فوق با ۳۸ مصوبه و از ۲۲ شهزستان ۲۰ شهرستان با تعداد ۲۰ جلسه دولت الکترونیک و با ۱۴۵ مصوبه در شهرستانها و ۴۹ جلسه دردستگاههای اجرایی با ۴۱۵ مصوبه برگزار شد.

وی افزود: اجرای ۷۸ جلسه کارگروه استانی و شهرستانی بالغ بر ۵۹۸ مصوبه گویای این واقعیت است که استان، دولت الکترونیک و هوشمند سازی در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

خیریانپوردر ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی سه شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محقق شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مازندران در ادامه بیان داشت: با حضور باشکوه در ۲۲ بهمن باری دیگر تجلی مردم را در صحنه شاهد خواهیم بود و باری دیگر اقتدار ملت ایران به تصویر خواهد کشیده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز