خبرگزاری کار ایران

شهردار دابودشت خبرداد؛

رشد ۲۵ درصدی بودجه سال ۹۴ شهرداری نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۹۰

این لایحه با درک شرایط اقتصادی، خودداری از هزینه های غیر ضروری و در راستای چابک سازی فعالیت بخش های مختلف تدوین شده است.

شهردار دابو دشت گفت: لایحه پیشنهادی درآمدی شهرداری دابودشت که دیماه سال جاری تقدیم شورای اسلامی شهر گردیده بود در تاریخ ۱۳/۱۱ / ۹۳ توسط شورای اسلامی شهر مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، علی قاسمی شهردار دابودشت با اشاره به اینکه لایحه بودجه ۲۰ میلیارد ریال سال ۹۴ را در ۹۳/۱۱ / ۱۰ تقدیم شورای اسلامی شهر دابودشت شدگفت: بودجه سال ۹۴ در مقایسه با سال جاری ۲۵ درصد رشد دارد.

وی افزود: این لایحه با درک شرایط اقتصادی، خودداری از هزینه های غیر ضروری و در راستای چابک سازی فعالیت بخش های مختلف تدوین شده است.

شهردار دابودشت خاطرنشان کرد: پروژه های اصلاح شبکه ها و معابر شهری، مدیریت پسماند، فضای سبز، روشنایی محورها از جمله پروژه های هستند که در لایحه بودجه سال ۹۴ برای تخصیص بودجه در نظر گرفته شده است.

قاسمی در ادامه تاکید کرد: قطعاً شهرداری دابودشت برای آغاز پروژه های بزرگ در این شهر نیازمند اعتبارات دولتی و از محل اعتبارات تملک استانی و سایر است.

وی افزود: در این خصوص رایزنی هایی را با مقامات مسئول ومرتبط با بودجه در شهرستان آمل و استان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه لایحه پیشنهادی درآمدی شهرداری دابودشت که دیماه سال جاری تقدیم شورای اسلامی شهر گردیده بود در تاریخ ۱۳/۱۱ / ۹۳ توسط شورای اسلامی شهر مورد تصویب قرار گرفت تصریح کرد: این لایحه از فروردین سال ۹۴ اجرایی و لازم الاجراء است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز