خبرگزاری کار ایران

در اسفند ماه؛

نمایشگاه بزرگ خوشه صنعتی گل و گیاه زینتی در مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۳۳

گل و گیاه زینتی یکی از مزیتهای مهم استان بوده و توسعه این صنعت میتواند از لحاظ ارز آوری و روش صادرات و ایجاد اشتغال، کمک شایانی به بخش صنعت مازندران نماید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از برگزاری نمایشگاه بزرگ خوشه صنعتی گل و گیاه زینتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی گفت: گل و گیاه زینتی یکی از مزیتهای مهم استان بوده و توسعه این صنعت میتواند از لحاظ ارز آوری و روش صادرات و ایجاد اشتغال، کمک شایانی به بخش صنعت مازندران نماید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در راستای حمایت از خوشه صنعتی گل و گیاه زینتی چالوس، با جذب کارشناسان و مشاوران توانمند، در عرصه های صنعت، توسعه بازار، بازاریابی، فروش و بهبود بهره وری، شناسایی نقاط ضعف و قوت این خوشه مورد بررسی قرار گرفت.

سید مصطفی موسوی با اشاره به توافق شرکت شهرکهای صنعتی استان و شرکت خودروسازی سایپا بیان داشت: براساس این توافق، مقرر گردید این خوشه صنعتی بخش زیادی از نیازمندیهای گل و گیاه این شرکت بزرگ خودروسازی را تأمین نماید و نمایشگاه بزرگ خوشه صنعتی گل و گیاه زینتی مازندران، در اسفند ۹۳ در محل کارخانه سایپا برگزار گردد.


وی اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش توانمندیهای استان است که موجب فراهم شدن بازار گسترده ای برای خوشه صنعتی گل و گیاه زینتی چالوس خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز