خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

انجام بیش از۱۱ هزار دیالیز در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۲۹

رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری از انجام بیش از ۱۱ هزار دیالیز در ۹ ماهه امسال برای بیماران خبرداد.

میثاق شفیع زاد رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری با اشاره به اینکه بخش دیالیز این مرکز در سه شیفت به صورت شبانه روزی در حال ارایه خدمت به بیماران است افزود: در ۹ ماهه سال ۹۳ بیش از ۱۱ هزار و ۳۵۰ دیالیز برای بیماران انجام شد.

شفیع زاد افزود: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی ره ساری ۹۵ بیمار ثابت و ۲۲ بیمار در انتظار دارد که از شهرهای مختلف استان و حتی استانهای همجوار به این مرکز مراجعه می کنند.

این مقام مسئول افزود: هم اکنون ۱۷ دستگاه دیالیز در این مرکز در حال فعالیت است که در صورت مساعدت خیرین در اهدای دستگاه دیالیز می توان، ظرفیت دیالیز این مرکز را افزایش داد.


رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری با اشاره به ساعت کار دستگاههای دیالیز گفت: دستگاه های دیالیز مدت زمان استانداردی برای کار دارند که این بیمارستان نیز برای تقویت بخش دیالیز برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.


گفتنی است مرکز آموزشی درمانی حضرت امام خمینی(ره) ساری دارای ۱۱ بخش دستیاری تخصصی و ۲ بخش دستیاری فوق تخصصی، ۸۵۰ پرسنل و ۱۵۰ عضو هیات علمی بوده و بزرگترین مرکز دولتی استان مازندران می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز