خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نور:

بخش خصوصی ارزآور در شهرستان نور حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۹۹

با احیا و بازسازی و حفر چاه‌های جدید و افزایش میزان دبی آب، دغدغه ما در تأمین آب شرب شهرستان کاهش یافت.

فرماندار شهرستان نور گفت: بخش خصوصی و تولیدی ارزآور در شهرستان نور حمایت می‌شود.

هادی خنجری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های تولیدی و خدماتی شهرستان نور اظهار کرد: امام راحل(ره) در قلب مردم جای گرفت و با اتصال به خداوند، نفوذ کلامی پیدا کرد که نه تنها مسلمانان از ایشان پیروی و تبعیت داشتند، بلکه غیر مسلمانان هم از ایشان پیروی می‌کردند و همین امر در وجود مبارک مقام معظم رهبری هم سبب این اطاعت و پیروی در جهان شده است.

فرماندار نور تصریح کرد: جهان در تلاطم و مسلمانان پرخروش و همه آزادیخواهان و آرمان‌طلبان جهان منتظر ظهور منجی هستند که امام(ره) با همّت ملّت ایران زمینه ظهور ایشان را فراهم کردند.

وی افزود: دشمنان اسلام می‌خواهند از هر راه اسلام را خدشه دار کنند و وقیحانه به پیامبر رحمت اهانت می‌کنند و امروز در مقابل این همه دشمنی، تنها نقطه امید مستضعفان جهان و آزادیخواهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

خنجری در ادامه به افتتاح پروژه‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی است که اقدامات نظام به مردم معرفی شود، اینکه امروز شاهد هستیم از یک محصول دور ریز، یک محصول صادراتی و ارزآور داریم، از برکات انقلاب و گامی در خودکفایی و رهایی از وابستگی به نفت است.

فرماندار نور تصریح کرد: افرادی که در عرصه اقتصاد با ظرفیت‌های بخش خصوصی دست به تولید و ارزآوری می‌زنند، در واقع واژه توانستن را معنا کردند و وظیفه ما است تا حمایت‌های لازم را داشته باشیم تا حرکت این چرخ عظیم سریعتر به گردش ادامه دهد.

نماینده عالی دولت به پروژه آبرسانی شهر نور اشاره کرد و افزود: با احیا و بازسازی و حفر چاه‌های جدید و افزایش میزان دبی آب، دغدغه ما در تأمین آب شرب شهرستان کاهش یافت.

خنجری احداثو کلنگ‌زنی پایگاه‌های بسیج را با اهمیت دانست و گفت: پایگاه‌های بسیج به عنوان معراج شهدا است. مکانی که شیرمردان زیادی را برای حفظ دین، انقلاب، وطن و ناموس به میدان نبرد راهی کرد و چه بسا بسیاری از آنان به افتخار شهادت نایل آمدند و جوانان امروز هم بسیجیان همین پایگاه‌ها هستند که آنچه در توان دارند، از رسول خدا و دین خدا حمایت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز