خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تا پایان برنامه ششم تمامی مشکلات حوزه آب مازندران حل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۹۲

در پایان برنامه ششم باید مشکلات آب شرب شهری و روستایی و فاضلاب استان حل شود و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه نگاه مدیریت جهادی در استان حاکم شود.

استاندار مازندران گفت: تا پایان برنامه ششم تمامی مشکلات حوزه آب مازندران حل خواهد شد

به گزارش ایلنا، ربیع‌ فلاح‌جلودار در مراسم افتتاح پروژه‌های آب شهرستان بابل به مناسبت دهه فجر با اشاره به نامگذاری پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت گفت: به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی با اقتدار یکی از بازیگران اصلی عرصه سیاسی و اقتصادی جهان است.

وی افزود: با وجود مواهب خدادادی مردم شهر و روستا بابل از نظر تامین آب در تنگنا قرار دارند که باید این معضل حل شود، خروجی برنامه‌های مسئولان باید در سایه اتحاد و همدلی سبب رفع مشکلات استان و بابل شود و تا پایان برنامه ششم تمامی مشکلات حوزه آب مازندران حل خواهد شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: مشکلات این حوزه با توجه به اعتبارات دولتی رفع نمی‌شود مگر اینکه از مشارکت مردمی در کنار حمایت دولتی برخوردار شویم.

وی مشکل فاضلاب را از معضلات عمده بابل برشمرد و گفت: این پروژه سال‌ها در دست اقدام بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است برای رفع این مشکل باید این پروژه‌ها را بین محلات مختلف تقسیم کرد و برای هر محله یک بخش خصوصی را فعال و بخش فاضلاب به بخش خصوصی داده شود.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: باید کاری کرد که شرکت‌های مورد نظر با ورود در این بخش از بسته‌های پیشنهادی برخوردار شوند، کاری که در استان‌های دیگر انجام شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه با وجود آب‌های زیرزمینی و سطحی، برخورداری مردم از آب شرب پایین‎تر از سطح متوسط کشور است، یادآور شد: اتمام همه سدهای در دست اقدام تا پایان سال ۹۷ و مهار همه آب‌های سطحی مازندران از مهم‌ترین تمهیدات آینده است.

وی، ادامه داد: اگر سدهای مازندران به اتمام برسد قادر خواهیم بود مازاد آب استان را به استان‌های همجوار صادر کنیم، در غیر این صورت مشکل خشکسالی و کمبود آب تداوم خواهد داشت.

فلاح گفت: در پایان برنامه ششم باید مشکلات آب شرب شهری و روستایی و فاضلاب استان حل شود و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه نگاه مدیریت جهادی در استان حاکم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز