خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع عالی نخبگان قائم شهر:

از هر فکر و ایده ای که موجب توسعه شهری شود استقبال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۸۶

علاقمندان با پر نمودن فرمهای عضویت، بر اساس علاقمندی در یکی از کمیته ۱۳ گانه جای خواهند گرفت.

رییس مجمع عالی نخبگان شهرستان قائم شهر گفت: این مجمع طبق منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه ایران و افق چشم انداز ۱۴۰۴ شروع به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، یوسف علی جوانی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه مجمع عالی نخبگان در سال ۸۵ در کشور راه اندازی شد اظهار داشت: در کل کشور ۸ مرکز از این مجمع وجود دارد.

وی افزود: این مجمع از یک شورای عالی و مرکزی تشکیل شده و در شهرستان قائم شهر، از خرداد ماه راه اندازی شد.

رییس مجمع عالی نخبگان شهرستان قائم شهر با بیان اینکه این مجمع طبق منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه ایران و افق چشم انداز ۱۴۰۴ شروع به کار کرده است تصریح کرد: این مجموعه تحت حمایت معنوی تشخیص مصلحت نظام است.

جوانی، به سیاست گذاری مجمع عالی نخبگان اشاره کرد و گفت: هر فکر و ایده ای که برای پیشرفت و توسعه شهری ارائه داده شود نخبگی محسوب می شود و ما استقبال می کنیم که شامل کارهای عملی، علمی و تجربی است.

وی ادامه داد: مجمع نخبگان قائم شهر، نخبگان مربوط به شهرهای سوادکوه و سیمرغ را نیز در دستور کار خود قرار داده و اینکار در چند فاز انجام می شود و همه آحاد جامعه را شامل می شود.

جوانی افزود: این مجمع از ۱۳کمیته تشکیل شده که اصحاب رسانه کمیته سیزدهم این مجمع محسوب می شوند.

رییس مجمع عالی نخبگان شهرستان قائم شهر با بیان اینکه حضور بانوان در کمیته بانوان در این مجمع کمرنگ است و باید استقبال بیشتری انجام شود اظهار داشت: مازندران در بحثنخبگی مظلوم واقع شده و ما در صدد هستیم از ظرفیت مجمع عالی نخبگان برای به ثمر رساندن استعدادها استفاده کنیم.

وی، به نحوه ثبت نام و شرایط عضویت در این مجمع اشاره و تصریح کرد: علاقمندان با پر نمودن فرمهای عضویت، بر اساس علاقمندی در یکی از کمیته ۱۳ گانه جای خواهند گرفت.

جوانی، در پایان گفت: این انجمن رابط بین نخبگان و مسئولین بشمار می رود و سعی دارد در شناسایی این افراد حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز