خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

باید تسهیلات لازم در اختیار زنان روستایی قرار گیرد تا بتوانند حوزه فعالیت خود را گسترش دهند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۷۱

زنان روستایی با توجه به زمین های کشاورزی که در اختیار دارند می توانند با کمی حمایت، حوزه فعالیت خود را گسترش دهند و در توسعه روستا صاحب قدم باشند.

فرماندار قائم شهر گفت: باید زنان را در امر تولید حمایت کنیم تا آنها بتوانند در این فضا به راحتی فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی شامگاه پنجشنبه در گردهمایی زنان روستایی شهرستان با بیان اینکه با فعالیت گسترده زنان در حوزه تولید می توانیم گام های موثر در توسعه جامعه برداریم اظهار داشت: باید زنان را در امر تولید حمایت کنیم تا آنها بتوانند در این فضا به راحتی فعالیت کنند.

وی افزود: باید امکانات توسعه، برای این افراد بانوان روستایی مهیا شود تا آنها درامر تولید گامهای موثری بردارند.

فرماندار قائم شهربا بیان اینکه صندوق خرد زنان روستایی باید تقویت شود تصریح کرد: باتوجه به استقبال خوب زنان روستایی شهرستان قائمشهر از صندوق خرد روستایی باید این صندوق تقویت و گسترش یابد.

محمدی اظهار داشت: باید بازارچه محصولات محلی در ورودی و خروجی شهرستان قائمشهر برپا شود تا زنان روستایی بتوانند در این بازار محصولات خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه زنان روستایی برای تولید محصولات باید مورد حمایت قرار بگیرند یادآور شد: تسهیلات لازم باید در اختیار زنان روستایی قرار بگیرد تا آنها بتوانند حوزه فعالیت خود را گسترش دهند.

نماینده عالی دولت اظهار داشت: زنان روستایی با توجه به زمین های کشاورزی که در اختیار دارند می توانند با کمی حمایت، حوزه فعالیت خود را گسترش دهند و در توسعه روستا صاحب قدم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز