خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر انجام شد؛

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارگری در ساری

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۴۶

دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در سطح استان از وظایف و برنامه های ویژه این اداره کل در طول سال می باشد که همزمان با ایام الله دهه فجر با جدیت بیشتری در مرکز استان و سایر شهرستانها پیگیری می شود.

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بهمراه معاونین و مدیران ستادی اداره کل و سرگرد میرجمالی رییس سازمان بسیج کارگران سپاه مازندران با پنج خانواده شهید و ایثارگری کارگری شهرستان ساری دیدار نمودند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل، در این دیدارها که با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا و این ایام انجام شد، حاضرین به بحثدر رابطه با مسائل روز پرداخته و خاطراتی از روزهای جنگ را بازگو نمودند و در مورد مشکلات پیش روی خانواده های شهدا و ایثارگران تبادل نظر کردند.

گفتنی است از خانواده های شهیدان گرانقدر تقوی و دهقان و جانباز سرافراز رکابی از کارگران نیروگاه شهید سلیمی و خانواده های شهید گرانقدر مومنی و جانباز سرافراز علی پور از کارگران صنایع چوب و کاغذ مازندران دیدار بعمل آمد.

شایان ذکر است در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از این خانواده های معزز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در سطح استان از وظایف و برنامه های ویژه این اداره کل در طول سال می باشد که همزمان با ایام الله دهه فجر با جدیت بیشتری در مرکز استان و سایر شهرستانها پیگیری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز