خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مازندران؛

مراسم گلنک زنی مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و گردشگری غرب مازندران انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۴۴

ساختمان مرکز فنی و حرفه ای کوثر رامسر در سال ۱۳۸۴ احداثشده و با دارا بودن شش کارگاه به صورت رایگان به کارآموزان آموزش می دهد و مقرر شده است مرکز آموزش هتلداری و گردشگری رامسر در دو فاز که متراژ فاز اول آن در ۱۲۰۰ متر مربع می باشد.

در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و معاونین وی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حر فه ای استان مازندران با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و معاونین عمرانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، دکتر رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی وحر فه ای مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی مراسم گلنک زنی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب مازندران وابسته به مرکز فنی و حرفه ای کوثر رامسر برگزار شد.

استاندار مازندران در مراسم گلنگ زنی بر اهمیت ساخت مرکز آموزش گردشگری و هتلداری رامسر و تسریع در ساخت و اتمام آن در نصف زمان پیش بینی شده تاکید کرد.

در ادامه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران درآیین افتتاح این مرکز گفت: نقش فنی و حرفه ای در آموزش نیروهای انسانی برای ورود به بازار کار بسیار مهم است و شهرستان رامسر نیز از قطب های گردشگری استان محسوب می شود و با وجود اماکن مختلف هتلداری و گردشگری و همچنین به لحاظ دیدگاه سازمانی در خصوص تقویت جایگاه گردشگری و کشاورزی استان در حوزه آموزش های مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران مکلف شد تا مرکزی تحت عنوان مرکز هتلداری و گردشگری در غرب استان احداثنماید.

رضا گرزین، افزود: ساختمان مرکز فنی و حرفه ای کوثر رامسر در سال ۱۳۸۴ احداثشده و با دارا بودن شش کارگاه به صورت رایگان به کارآموزان آموزش می دهد و مقرر شده است مرکز آموزش هتلداری و گردشگری رامسر در دو فاز که متراژ فاز اول آن در ۱۲۰۰ متر مربع می باشد که شامل کارگاه های آموزشی در رشته های همچون هتلداری، گردشگری و صنایع غذایی است ساخته شود و در کنار کارگاه های آموزش مهارتی امکاناتی نظیر، ۱۲ سوئیت آموزشی، ۲ اتاق اداری، لابی، رستوران، استراحت گاه، سردخانه، انبار، خانه داری، اتاق تاسیسات و آسا نسور لحاظ شود.
وی، ادامه داد: اعتبار مصوب این پروژه ۱۲ میلیارد تومان است و اعتبار تخصیص یافته یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان می باشدو مدت زمان اجرای این پروژه دو ساله است.

شایان ذکر است بر اساس استاندارد های آموزشی سازمان فنی و حر فه ای رشته هتلداری شامل حرفه هایی نظیر کارمند رزرواسیون، پذیرش و اطلاعات هتل، میز آرایی، خانه داری، می باشد و در رشته گردشگری نیز حرفه های مانند مدیر دفاتر خدمات جهانگردی، خبرنگار گردشگری، سرپرست فروش و همچنین در رشته صنایع غذایی نیز حرفه های نظیر آشپز سنتی، آشپز مخصوص روز، شیرینی پزی و…آموزش می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز