خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان بابل:

به برکت انقلاب مردم می توانند براحتی با مسئولین گفتگو کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۶۲

مشکلات اشتغال، بخش کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز عمده معضلات مراجعان را تشکیل می داد.

افرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، مردم هر زمان که بخواهند به راحتی می توانند با مسوولان درباره مسائل و مشکلات خود گفت وگو کنند.

به گزارش ایلنا از بابل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، همچون سه شنبه های گذشته ملاقات عمومی فرماندار این شهرستان با مردم شریف بابل در فرمانداری برگزار شد.

در این ملاقات ها که در فرمانداری برگزار شد، ۲۳ نفر از شهروندان بابلی در دیدار چهره به چهره با مهندس رجب ملائی رئیسی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان بابل به بیان مسائل و مشکلات مبتلابه خود پرداختند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل نیز در خاتمه این دیدارها گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، مردم هر زمان که بخواهند به راحتی می توانند با مسوولان درباره مسائل و مشکلات خود گفت وگو کنند.

ملائی، دیدارهای چهره به چهره مردم با مسوولان را یک سنت حسنه و حرکتی ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی این دیدار ها را در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی مسائل و مشکلات مردم عنوان و خاطرنشان کرد: هر هفته برنامه دیدار مردمی به صورت مداوم در فرمانداری بابل برگزار می شود و مردم شهرستان نیز می توانند به راحتی به نماینده دولت در شهر و منطقه خود دسترسی داشته باشند.

ملائی بیان کرد: در این ملاقات ها آنچه اهمیت دارد بازگویی مشکلات از زبان مراجعان و یافتن راه حل مناسب است که راهنمایی های لازم صورت می گیرد.

گفتنی است؛ مشکلات اشتغال، بخش کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز عمده معضلات مراجعان را تشکیل می داد.

شایان ذکر است این ملاقات ها در راستای تکریم ارباب رجوع هر سه شنبه از ساعت۸صبح آغاز و تا ۱ ادامه می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز