خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل خبرداد؛

تاکسی آتش نشان در شهر آمل فعال می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۵۲

برای ارائه خدمات صحیح بزودی آموزشی روان شناسی چگونگی برخورد با مسافران نوروزی باحضور ۱۰۰ نفر ازراننده تاکسی شروع خواهدشد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل گفت: کارمندان تاکسیرانی موظفند شئونات اسلامی، اخلاق، عفت عمومی و هم چنین محجوبیت و آراستگی خود را رعایت نموده و در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی در خارج و داخل سازمان کوشا باشند.

به گزارش ایلنا از آمل، محمد علی سبز علی پور در جلسه شورای اداری درجمع کارکنان این سازمان با اشاره به رسالت سازمان ارائه خدمات سریع به شهروندان آملی می باشد گفت: اولین خصوصیتی که دررابطه با خودروی تاکسی و فعالیت آن در ذهن نقش می بندد، اطمینان و اعتمادی است که شهروندان و مسافرین نسبت به خودروی تاکسی و راننده آن در اندیشه خود دارند.

وی ادامه داد: از طرفی همین اعتماد و اطمینان مسلماً مسئولیتی را به همراه دارد که می طلبد رانندگان تاکسی، همواره خود را امین و امانتدار مردم تلقی کرده و در برخورد و خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین علاوه بررعایت ضوابط و مقررات سازمانی همچون رعایت نرخ کرایه، نظافت خودرو، آداب اجتماعی و اسلامی در برخورد با مسافرین و… پاسدار اعتمادی باشند که مردم به آنان داشته و دارند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی گرچه سازمانی مردمی است که همین امر موجب می گردد تا طرح تکریم ارباب رجوع که از بیانات گهر بار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد در این سازمان نسبت به ادارات و ارگان های انقلابی دیگر بیشتر مورد توجه شورای سازمان تاکسیرانی، هیأت مدیره سازمان کمیته انضباطی، مدیر عامل و سایرکارمندان سازمان قرار دارد.

سبزعلی پور یادآورشد: کارمندان تاکسیرانی موظفند شئونات اسلامی، اخلاق، عفت عمومی و هم چنین محجوبیت و آراستگی خود را رعایت نموده و در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی در خارج و داخل سازمان کوشا باشند.

وی با اشاره به راه اندازی تاکسی آتش نشان درآینده نزدیک در شهر آمل خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح اگر حادثه‏ای در سطح شهر به خصوص در نقاط پر ترافیک اتفاق افتاد، این رانندگان می‏توانند تا رسیدن خودروهای آتش‏نشانی به انجام عملیات اطفای حریق اقدام کنند،

وی تصریح کرد: درآینده علاوه بر تجهیز کردن کلیه تاکسی ها ی شهری به کپسول آتش نشانی آموزش های درخصوص نحوه اطفا حریق با همکاری سازمان آتش نشانی آمل شروع خواهدشد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل با اشاره به آمادگی سازمان جهت حمل ونقل مسافران نوروزی درایام عید اظهارداشت: شهر آمل که درمدخل ورودی استان مازندران قراردارد شاهد حضور مسافران وگردشگران دراین شهر هستیم.

سبزعلی پور گفت: برای ارائه خدمات صحیح بزودی آموزشی روان شناسی چگونگی برخورد با مسافران نوروزی باحضور ۱۰۰ نفر ازراننده تاکسی شروع خواهدشد.

وی درپایان یادآورشد: کارمندان تاکسیرانی موظفند در کمال ادب، اخلاق، حوصله و بردباری با ارباب رجوع اعم از شهروند و تاکسی دار برخورد نموده و از صورت بروز هر گونه مشکل، موضوع را به مدیریت گزارش داده و ارباب رجوع را از هر طریق ممکن دعوت به آرامش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز