خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری جان بابایی مطرح شد؛

افتتاح بیش از ۲۲ میلیارد تومان طرح در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۲۰

دولت قول داده بود که در سال ۹۳،۱۹۶۰ خانه بهداشت را در سراسر کشور افتتاح کند که از این تعداد، ۱۵۰ خانه سهم استان مازندران بود که به لحاظ آماری بعد از استان آذربایجان شرقی دومین استان کشور می باشد.

نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی مازندران به میزبانی این دانشگاه در ساری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جان بابایی از افتتاح اورژانس قلب مازندران در بیمارستان قلب فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: این اورزانس با ۷۰ تخت ویژه دارای بخش تخصصی سی سی یو اطفال می باشد که ۵/۵ میلیارد تومان برای بخش عمرانی آن و ۵/۴ میلیارد برای تجهیزاتش هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه از ساخت دانشکده دندانپزشکی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در مجتمع پیامبر اعظم و نیز ساخت کلینیک دندانپزشکی با نصب ۵۰ دستگاه یونیت و کادری مجرب متشکل از ۳۰ دندانپزشک متخصص با هزینه ساخت ۵/۱ میلیارد تومان و تجهیزاتی بالغ بر ۱ میلیارد تومان خبر داد.

وی همچنین درباره پروژه های ملی خانه های بهداشت چنین توضیح داد: دولت قول داده بود که در سال ۹۳،۱۹۶۰ خانه بهداشت را در سراسر کشور افتتاح کند که از این تعداد، ۱۵۰ خانه سهم استان مازندران بود که به لحاظ آماری بعد از استان آذربایجان شرقی دومین استان کشور می باشد.

جان بابایی در همین خصوص گفت: تا به حال ۱۳۰ باب از این تعداد آماده بهره برداری شده است که ۱۴ میلیارد تومان هزینه ساخت آن ها بوده است.

جان بابایی سپس با اعلام این مطلب که در حدود ۲۰۰۰ بیمار ام اسی در استان داریم از ساخت کلینیک ویژه این بیماران در بیمارستان بوعلی ساری خبر داد و افزود: بیمارستانی ۲۱۷ تخت خوابی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در آمل آماده بهره برداری است اما ترجیح دادیم تا تکمیل نیروی انسانی و پرسنلی کامل از افتتاح آن خودداری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز