خبرگزاری کار ایران

شهردار کیاسرخبرداد:

مشارکت جدی شهرداری کیاسر در اجرای برنامه های ستاد دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۵۱

برای ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین اهالی منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر مسابقات ورزشی در شهر کیاسر برگزار می شود.

خلیل الله اتتظاری گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و به روال سالهای گذشته شهرداری اقدامات گسترده در بزرگداشت این دهه انجام خواهد داد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: آذین بندی و نصب بلند ترین پرچم ایران در بام شهر کیاسر و چراغانی خیابان اصلی شهر از برنامه های این شهرداری در دهه مبارک فجر است.

انتظاری به برگزاری نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی تراپ در شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: برای ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین اهالی منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر مسابقات ورزشی در شهر کیاسر برگزار می شود.

شهردار کیاسر افزود: برگزاری یک دوره مسابقه موتور کراس در روز ایام دهه مبارک فجر امسال در شهر کیاسر قطعی شده و این مسابقه با حضور علاقه مندان به این رشته مهیج در این شهر برگزار خواهد شد

انتظاری از مشارکت جدی شهرداری کیاسر در اجرای برنامه های ستاد دهه فجر چهاردانگه خبر داد و خاطر نشان کرد: گلنگ زنی و شروع رسمی بهسازی وردی شهر کیاسر نیز در ایام دهه فجر صورت می گیرد..

شهردارکیاسر، افتتاح بلوار لاله زار شهر کیاسر را نیز از برنامه های مهم این شهرداری در دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از کلنگ زنی نخستین مجتمع تجاری در شهر کیاسر با زیربنایی به مساحت ۲ هزار متر مربع خبر داد و گفت: ۱۰۰ واحد تجاری و سالن همایش برای این مجتمع تجاری طراحی شده است.

شهردار کیاسر افزود: غبارروبی گلزار شهدا یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز