خبرگزاری کار ایران

حجازی در همایش تکریم از روحانیون پیشکسوت قائم شهر؛

شاگردی در محضر روحانیون و علماء، به زندگی ما اعتبار و آبرو می بخشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۲۵

وحدت مردم و روحانیت موجب شد تا نقشه شوم طاغوتیان به هم ریزد و انقلاب اسلامی ایران بوجود آید.

شهردار قائم شهر گفت: در محضر روحانیون آموختیم که علما وارثین انبیاء هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی، ظهر امروز در همایش تکریم روحانیون پیشکسوت قائم شهر با بیان اینکه در محضر روحانیون آموختیم که علما وارثین انبیاء هستند اظهار داشت: همه ما عمرمان را در کنار این عزیزان گرانقدر گذراندیم و از محضر آنان آموزه های دینی را فراگرفتیم.

وی افزود: شاگردی در محضر روحانیون و عالمان ضمن حسن استفاده و یادگیری راه و روش درست زیستن و بکار گیری تعالیم آنان، به زندگی ما اعتبار و آبرو می بخشد.

شهردار قائم شهر، از وجود روحانیون بعنوان نعمت خداوندی یاد کرد و تصریح نمود: این گردهمایی با حضور این عزیزان رونق و صفای خاصی گرفت زیرا این پیشکسوتان از بزرگان و ناصحان شریف جامعه روحانیت قائم شهر هستند.

حجازی، به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: به گفته معظم له، روحانیون ذخایری هستند که با نصیحت خود مردم سرکش را خاموش کردند و روزی که ببیند اسلام در معرض خطر است هرگز سکوت نخواهند کرد.

وی، با بیان اینکه حضور فعال و موثرجامعه روحانیت در پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل بر هیچ کس پوشیده نیست اظهار داشت: وحدت مردم و روحانیت موجب شد تا نقشه شوم طاغوتیان به هم ریزد و انقلاب اسلامی ایران بوجود آید.

شهردار قائم شهر، تجلیل و تقدیر از جامعه روحانیت را تنها منوط به این همایش ندانست و افزود: همیشه و همه جا باید به این عزیزان احترام گذاشت و با نگاهی ویژه نگریست زیرا اینان وارثین انبیا بر روی زمین هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز