خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رامسر:

رهبری عالمانه و بصیرت ملی رمز اقتدار انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۸۰

ادارات وظیفه دارند تمام امکانات خود را ساماندهی نموده و همواره بهترین وآمادگی ها را داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان رامسر گفت: انقلاب اسلامی محصول رهبری عالمانه و بصیرت ملی است و همین، عامل اقتدار ما در عرصه جهانی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر محمد آزاد در جلسه کمیته پدافند غیر عامل افزود: هم اینک انقلاب ما الگوی ملل آزادیخواه جهان و فاتح پیشرفت در عرصه های مختلف است.

وی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان قسم خورده هر بار توطئه ها و ترفندهایی علیه انقلاب طراحی که به لطف الهی با شکست مواجه شده اند.

آزاد، ادامه داد: ما باید آمادگی های لازم را در مواجهه با تهدیدات دشمنان داشته و هوشیاری و مراقبت را بعمل آوریم.

وی تاکید نمود: ادارات وظیفه دارند تمام امکانات خود را ساماندهی نموده و همواره بهترین وآمادگی ها را داشته باشند.

معاون فرماندار رامسر، اظهار داشت: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است.

مجتبی سلیمان نژاد دبیر کمیته پدافند غیر عامل نیز گفت: دشمن همواره به‌دنبال ب آسیب رساندن است، از این‌رو باید با هوشیاری و دقت لازم از تمام سطوح جامعه محافظت کرد.

وی تاکید نمود: مقوله آموزش در سطوح مختلف جامعه در این زمینه ضروری است و رسانه ها نیز نقش مهمی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز