خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران، خبر داد؛

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۷۶

بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های آب و فاضلاب از بانک توسعه اسلامی به مازندران اختصاص یافته که در سال آینده جذب خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: من فرزند این استان هستم و برایم نام شهرها تعیین کننده عزمم برای توسعه نیست و هرجا حقی از یک مازندرانی ضایع شود برای اعاده آن در میدان خواهم بود

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، در جلسه شورای اداری شهرستان محمود آباد با اشاره به این که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی باید یاد و خاطره شهدای والامقام آن روزهای جانبازی و ایثار را گرامی بداریم، یاد آور شد: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را با رویکرد گرامی داشت یاد شهدا و تبیین آرمان و اهداف آن گلگون کفنان که صیانت از انقلاب است برگزار نماییم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که امروز برآنیم تا از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در جهت شکوفایی استان بهره گیری نماییم، خاطر نشان ساخت: مشی دولت در انتصابات و بکارگیری ظرفیت ها بر اعتدال و میانه روی است.

وی با اشاره به این که در راستای آبادانی مازندران باید حرف های مخالف را بشنویم و دیدگاه های منتقدانه سازنده را تحمل کنیم و بکار بندیم، یاد آور شد: امروز دولت برای گشودن گره ها با تدبیر و درایت به منظور امید آفرینی در جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نمیکند و نباید هیچ مانعی در روند تصمیم سازی و اجرای تصمیمات در استان وجود داشته باشد که با هم افزایی و تلاش برداشته نشود.

استاندار با اشاره به این که امروز فضای هم دلی و اتحاد در استان در بالاترین سطوح مشاهده می گردد، تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعات همواره یار و پشتیبان دولت هستند و نمایندگان نیز با تعامل و هم فکری در پی اعتلای مازندران هستند و باید ادعا نمود که سه قوه امروز در مازندران به عنوان بدنه نظام در مطلوب ترین شکل آن در حال فعالیت اند.

فلاح، با بیان این که من فرزند این استان هستم و برایم نام شهرها تعیین کننده عزمم برای توسعه نیست و هرجا حقی از یک مازندرانی ضایع شود برای اعاده آن در میدان خواهم بود، افزود: غرب و شرق و میانه استان به یک اندازه عزیز و خواستنی است و باید با هم دلی و کار شبانه روزی فاصله های شهرها و مناطق مختلف مازندران را از میان برداریم و بنده نیز ضمن حضور مداوم در جای جای استان، معاونین خود را مامور حضور در مناطق مختلف مازندران نموده ام تا این فاصله ها، خللی در خدمت رسانی ایجاد نکند.

استاندار مازندران گفت: در بحران بارش برف غرب استان در سال گذشته نیز با اتکا به خداوند بزرگ، همکاری و تعامل همه دستگاه ها و نهادها و کار جهادی، پیگیری های موثری صورت گرفت که لازم است تداوم یابد و با هم افزایی و تلاش، چالش های باقی مانده در این حوزه حل شود.

وی با اشاره به این که من فرزند کشاورز و خود کشاورزم و با اقتصاد کشاورزی به صورت علمی آشنا هستم، بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته برف را که در شمار بحران های طبیعی قرار نداشت در این لیست وارد کردیم و می توان ادعا کرد که همه کارهای قانونی و پیگیری های مربوط به آسیب های بخش کشاورزی صورت گرفته است.

مقام عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در خصوص بودجه پیگیری های بسیار خوبی همراه با نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، اذعان داشت: برای نخستین بار در سال ۹۳، ضریب بودجه استان از نسبت جمعیتی بالاتر رفته و این روند در سال ۹۴ هم تداوم یافته است.

استاندار با اعلام این که بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های آب و فاضلاب از بانک توسعه اسلامی به مازندران اختصاص یافته که در سال آینده جذب خواهد شد، عنوان داشت: در روز گذشته نیز بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های مازندران اختصاص یافته که باید جذب شود.

فلاح، با بیان این که برای توسعه مازندران باید در کنار سرمایه گذاران قرار بگیریم و آنان را در مسیر اخذ مجوزها به طور جدی همراهی نماییم، گفت: زمینه حضور بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب را با ارایه طرح های اقتصادی فراهم کنیم.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم کمک جدی به صنعت و تولید در استان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: بانک ها با انگیزه بالا و روحیه جهادی، با عبور از بوروکراسی های اداری و رعایت قوانین و دستورالعمل ها، قفل مشکلات واحدهای تولیدی را بگشایند.

وی یاد آور شد: در بحثمقابله با تغییر کاربری ها در استان، عین مصوبات قانونی و احکام صادره از مراجع ذی صلاح که مدت ها روی زمین بود را اجرا نمودیم.

استاندار مازندران در این جلسه که نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار محمود آباد، برخی مشاورین استاندار، بعضی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و اعضای شورای اداری شهرستان محمود آباد حضور داشتند، در جهت توسعه شهرک صنعتی و نیروگاه برق شهرستان، طرح های هادی، توسعه فرودگاه بیشه کلا، توسعه مراکز درمانی شهرستان و استفاده از استعدادهای منطقه تاکیداتی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز