خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح های خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی؛

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۴۲

اجرای طرح پوشش بتنی کانال های طرح تجهیز و نوسازی در محدوده پروژه آب و خاک البرز به طول ۳۱ کیلومتر صورت گرفته و برنامه ریزی جهت اجرای ۳۸ کیلومتر تا پایان سال مالی جاری برنامه ریزی گردیده است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از یک هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان مازندران تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، ایرج صاعدی طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای اجرای طرح های خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری تحت فشار در سطحی بالغ بر یک هزار و ۷ هکتار تا پایان آذرماه سال جاری اجرا گردیده و برنامه ریزی جهت اجرای حدود سه هزار هکتار از این طرح تا پایان سال مالی جاری صورت گرفته است.

وی، در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی اجرای طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه سازی شالیزارهای استان در سطح ۶۰۰ هکتار خبر داد و افزود: مرمت و شن ریزی جاده بین مزارع با حجم عملیاتی به طول ۸۷ کیلومتر و با اعتبار مصوب۲۹۳ هزار و ۵۰۶ میلیون ریال در شهرستان های تابعه در دست اجرا می باشد.

صاعدی، با اشاره به اینکه طرح احداثو بهسازی کانال های آبیاری با حجم عملیات ۴۸ کیلومتر(لاینینگ کانال آب زراعی) با ۴۸۸ هزار و ۴۷۲ میلیون ریال اعتبار در سطح استان در دست اجرا می باشد افزود: طرح های کوچک تأمین آب با اعتبار مصوب ۱۰۶ هزار و ۵۳۸ میلیون ریال جهت بهبود و تأمین و انتقال ۳۸ میلیون مترمکعب آب زراعی در سطح شهرستان های تابعه در دست اجراست.

وی در پایان گفت: اجرای طرح پوشش بتنی کانال های طرح تجهیز و نوسازی در محدوده پروژه آب و خاک البرز به طول ۳۱ کیلومتر صورت گرفته و برنامه ریزی جهت اجرای ۳۸ کیلومتر تا پایان سال مالی جاری برنامه ریزی گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز