خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بابلسر:

جاده بهنمیر به کیاکلا دو بانده می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۱۴

با توجه به تردد زیاد در این محور باید تلاش کرد تا قبل از پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر از مسکن مهر ۱۲۰واحدی اندیشه وعملیات اجرایی پروژه های جاده نیروی هوایی به باقرتنگه، جاده دسترسی بهنمیر به کیاکلا، جاده آنتی بهنمیر(جاده دسترسی به دریا) با هدف رفع موانع و تسهیل در روند اجرایی آنها بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سید علی اسد در حاشیه بازدید از مسکن مهر ۱۲۰واحدی اندیشه اظهار کرد: مسکن مهر ۱۲۰واحدی اندیشه در بابلسر دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بابلسر در خصوص پروژهای در دست اجرای بخش بهنمیر اظهار کرد: پروژه تعریض محور بهنمیر به کیا کلا در حوزه شهرستان بابلسر بطول ۱۱۰۰متر در عرض ۷و نیم متر که وسط آن بلوار احداثمی شود با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان در حال اجراست.

وی، به رعایت موارد ایمنی و فنی و نصب تابلو در جاده ها و دو بانده شدن محور بهنمیر به کیاکلا تاکید کرد و افرود: با توجه به تردد زیاد در این محور باید تلاش کرد تا قبل از پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

اسد، به نظافت محورها و پرکردن و زیبا سازی بلوار در مسیر بهنمیر به کاله تاکید کرد و گفت: از ظرفیت دهیاران و شوراهای روستاهای اطراف محور ها در نظافت و زیبا سازی معابر استفاده شود.

سرپرست فرمانداری بابلسر، در بازدید از عملیات جاده بهنمیر به در یا(جاده آنتی) گفت: جاده بهنمیر به دریا بطول ۴کیلومتر و ششصد متر و به عرض ۳۵ متر که ۲ و نیم کیلومتر آن آزاد سازی انجام شده است.

وی، افزود: ۹۰۰تا کنون متر این جاده، بلوار وسط، نصب چراغ و روشنایی و اگوی آن به اتمام رسیده است.

اسد، اعتبار سال جاری برای پروژ ه جاده دسترسی بهنمیر به دریا را یک میلیارد و صد میلیون تومان اعلام و بر تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز