خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه بابل:

ششم بهمن نشان‌دهنده افتخار و عظمت مردم شمال کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۳۶

مردم غیور آمل در طول چند ساعت هزار سنگر در شهر به پا کردند وبه این سبب این شهر نام هزار سنگر گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: آمل دیار علویان و ششم بهمن نشان‌دهنده افتخار و عظمت مردم شمال کشور است

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، رجب ملائی رئیسی، طی سخنانی در خصوص حماسه ششم بهمن مردم غیور شهرستان آمل گفت: می‌توان از حماسه ششم بهمن ماه سال ۶۰ مردم آمل به عنوان معجزه‌ای یاد کرد که در آن بار دیگر خداوند وعده الهی خود را محقق کرد.

وی افزود: آمل دیار علویان و ششم بهمن نشان‌دهنده افتخار و عظمت مردم شمال کشور است و مردم این شهرستان هزار سنگر باید به خود ببالند که برای همیشه با قرار گرفتن در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام امت جاودانه شده و در تاریخ ثبت شدند.

ملائی با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۷ در روز ششم بهمن سال ۶۰ سندی دیگر از مقاومت دیار علویان شکل گرفته و به ثبت رسید افزود: تعدادی از منافقان وارد جنگل‌های شمال شده و به فکر براندازی انقلاب نوپا بودند که مردم آمل با حرکتی حماسی و خودجوش، بار دیگر درایت خود را در عرصه نبردهای داخلی و از بین بردن توطئه‌های دشمنان نشان دادند و نگذاشتند که منافقان و کمونیست‌ها که در پی تسخیر شهر آمل و به دنبال آن تسخیر شهرهای شمالی کشور بودند به اهداف شوم خود برسند.

وی، در ادامه خاطرنشان کرد: در روز شش بهمن ماه حضور آحاد مردم در میدان دفاع از حریم ارزش‌های انقلاب و مقابله با منافقان سبب شد تا نامی ارزنده همچون هزار سنگر برای مردم این خطه به یادگار ماند و سندی دیگر از مقاومت مردم ایران در دیار علویان شکل گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل در ادامه بیان کرد: مردم غیور آمل در طول چند ساعت هزار سنگر در شهر به پا کردند وبه این سبب این شهر نام هزار سنگر گرفت.

ملائی، با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری درباره حماسه آمل ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری می‌فرمایند که نباید اجازه داد که خاطره‌های پرشکوه این حوادثبی‌نظیر و تعیین‌کننده تاریخ انقلاب در ذهن‌ها کم‌رنگ شود و نسل جوان ما باید این خاطره‌ها را بشناسد و بتوانند آن را تحلیل کنند و آن را چراغ راه آینده پرماجرای خود و هدف بلند خود قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به شهادت ۴۰ تن از مردم غیور آمل در این حماسه اسلامی تصریح کرد: این اتفاق کوچکی نیست که در یک روز ۴۰ شهید از بهترین عزیزان شهرستان آمل به شهادت رسیدند و با افتخار می‌توان گفت که مردم آمل با این عمل قهرمانانه خود ضمن تقدیم ۴۰ شهید به درگاه خداوند متعال، افتخار ابدی را در پرتو جمهوری اسلامی برای خود و خطه شمال آفریدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز