خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر خبر داد؛

راه اندازی خط انتقال فاضلاب اصلی خیابان پاسداران به شهید شریفی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۴۱

در اجرای طرح فاضلاب ضمن تسریع در روند اجرای کار، مرمت و ترمیم اساسی آن باید در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر گفت: دستگاهها با همکاری یکدیگر نسبت به تسریع در روند اجرای پروژه و ترمیم به موقع آن اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، سید علی اسد در حاشیه بازدید از مرحله اجرایی اتصال خط اصلی فاضلاب خیابان پاسدران به شهید شریفی ضمن تاکید به مسایل فنی و ایمنی در پروژه اظهار داشت: خط انتقال اصلی فاضلاب به قطر ۶۰۰میلی متر به منظور انتقال خیابان پاسدران به خط اصلی شهید شریفی بطول ۹۰ متر از محل اعتبارات ملی درحال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه در عمق بسیار پائین از سطح زمین انجام می شود، افزود: به دلیل بار ترافیکی و رعایت حال شهروندان این پروژه در شب انجام می شود.

اسد، با بیان اینکه زمان اجرای این پروژه ها برای شهرستان بسیار حائز اهمیت است، اذعان داشت: دستگاهها با همکاری یکدیگر نسبت به تسریع در روند اجرای پروژه و ترمیم به موقع آن اقدام کنند.

وی، با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان ناشی از حفاری طرح فاضلاب گفت: در اجرای طرح فاضلاب ضمن تسریع در روند اجرای کار، مرمت و ترمیم اساسی آن باید در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر خاطر نشان کرد: با راه اندازی خط انتقال فاضلاب اصلی خیابان پاسدران بطول ۹۰مترو اتصال آن به خط شهید شریفی و هدایت آن به تصفیه خانه مرکزی از ورود پساب خانگی منطقه و محله های کاظم آباد و همت آباد به رودخانه بابلرود جلوگیری می شود.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهری بابلسر نیز در خصوص اجرای پروژه اتصال خط انتقال فاضلاب گفت: در هر حالت و شرایط جوی عملیات متوقف نمی شود و با زمانبدی در نظر گرفته شده پروژه را به اتمام می رسانیم.

محمدی، گفت: زمانبندی اجرای پروژه از دوم بهمن آغاز شده و تا قبل از ۱۵ اسفند به اتمام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز