خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران:

مازندران با سیل تقاضاها برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مواجه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۲۳

اولویت اصلی در غرب مازندران، بر اساس مطالعات آمایش سرزمین و پهنه بندی، گردشگری است، اما به حوزه هایی چون کشاورزی، بازرگانی و حمل و نقل هم نگاه ویژه داریم.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران گفت: با برگزاری نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در رامسر، با سیل متقاضیان سرمایه گذاری بویژه در حوزه گردشگری مواجه شده ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر، علی احسانی درحاشیه دومین کارگروه تخصصی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در رامسر افزود: بخش خصوصی تمایل بسیاری برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در استان، بویژه در رامسر دارد.

وی، تصریح کرد: نشست امروز به طور مشخص در باره شهرستان رامسر و قابلیت های گردشگری آن با محوریت گردشگری سلامت است که در آن سرمایه گذاران در باره شهرک دانش و سلامت و قابلیت های گردشگری رامسر نظرات خود را مطرح کردند.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید در حوزه گردشگری با توجه به ظرافت خاص استان، رویکرد متناسبی داشته باشیم، اظهار داشت: در حوزه گردشگری سلامت که فرآیندی تخصصی است و در زمینه اجرا و امکان سنجی باید با دقت بیشتر گام برداریم و فعالیت هایی تشویق کنیم که سازگار با فرهنگ عمومی و ارزش ها باشد.

وی، افزود: اولویت اصلی در غرب مازندران، بر اساس مطالعات آمایش سرزمین و پهنه بندی، گردشگری است، اما به حوزه هایی چون کشاورزی، بازرگانی و حمل و نقل هم نگاه ویژه داریم.

معاون استاندار مازندران همچنین گفت: اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالا است زیرا بهره برداری از آنها بر حوزه های مختلف اثرگذاری خواهد کرد.

احسانی، عزم استاندار و مدیران ارشد استان را بر اتمام این پروژه ها دانست و افزود: هر چه از عمر این پروژه ها بگذرد، هزینه ها بیشتر می شود و اثرات سویی نیز دارد که یکی از آنها ضعیف تر شدن پیمانکاران خواهد بود.

وی، ادامه داد: سهم بری اعتبارات طرح های تملک دارایی سرمایه ای شهرستان رامسر، بر اساس ضریب ۱۸ میلیارد تومان است که ابلاغ شده و امیدواریم با برنامه ریزی درست و ظرفیت سنجی زمینه های تحول صنعت گردشگری در استان بویژه در رامسر شکوفا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز