خبرگزاری کار ایران

در پی اقدام موهن نشریه فرانسوی صورت گرفت؛

اجتماع بزرگ من عاشق محمدم در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۱۴

مردم عشق و دلدادگی ارزنده ای نسبت به حضرت محمد(ص) داشته و کارشکنی های غرب نمی تواند تاثیری در این محبت و ارادت ایجاد کند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل گفت: این اقدام ناشایست نسبت به پیامبر مهربانی ها قلب مسلمانان را آزرده کرده و از اقدامات توهین آمیز غرب ناراحت هستند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام رسول علیخانی، در تجمع بزرگ من عاشق محمدم که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که توهین به ساحت نورانی و گرانقدر پیامبر گرامی اسلام محکوم است، گفت: آن ها از گسترش تعالیم والای دین مبین اسلام در هراس بوده و دست به چنین اقداماتی می زنند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با تاکید بر این که توهین به پیامبر گرامی اسلام نشانگر اوج خباثت و پلیدی ایادی استکباری است، تصریح کرد: این اقدام ناشایست نسبت به پیامبر مهربانی ها قلب مسلمانان را آزرده کرده و از اقدامات توهین آمیز غرب ناراحت هستند.

وی با اشاره به این که پیامبری که انقلاب اسلامی را به وجود آورده است از آن ترس و هراس دارند، بیان داشت: مردم عشق و دلدادگی ارزنده ای نسبت به حضرت محمد(ص) داشته و کارشکنی های غرب نمی تواند تاثیری در این محبت و ارادت ایجاد کند.

حجت الاسلام علیخانی با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب پیام ارزشمند و مهمی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ارسال کردند، تصریح کرد: تمام سیاستمداران بر این عقیده هستند رهبری معظم انقلاب با بصیرتی والا این پیام را به جوانان این کشورها نوشته است.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با بیان این که رهبر معظم انقلاب همواره توجه ویژه ای نسبت به جوانان دارند، خاطرنشان کرد: کار و دید مقام معظم رهبری به جوانان بوده و اگر در هر کشوری بخواهد اتفاقی حاصل شود از طریق همین جوانان صورت می گیرد.

وی با اشاره به این که افتخار می کنیم در جامعه ای زندگی می کنیم که در راس آن ولایت مطلقه فقیه حضور دارد، گفت: رهنمودها و تدابیر مقام مظعم رهبری آن قدر اثربخش بوده که طومار دشمنان پیامبر گرامی اسلام را در هم ریخته است.

حجت الاسلام علیخانی، تصریح کرد: باید در ایران اسلامی خطاب ما به جوانان بوده و به این ظرفیت مهم و ارزشمند توجه ویژه ای داشته باشیم که تمام حکومت ها به جوانان خود نیازی اساسی دارند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با بیان این که اگر می خواهیم اندیشه های نبوی منتقل شود باید از همین جوانان صورت گیرد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس و مسائلی چون انرژی هسته ای که اتفاقات ارزشمندی حاصل شده به برکت حضور جوانان بوده است.

وی با تاکید بر این که ترویج سیره پیامبر رحمت و مهربانی ها باید به نحوی شایسته صورت گیرد، بیان داشت: همه ما انسان ها وظیفه داریم تا در جامعه و خانواده خود ارزش های نبوی را منتشر کرده و سیره نورانی حضرت محمد(ص) را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز