خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل خبرداد؛

تدوین آیین‌نامه انضباطی رانندگان تاکسی در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۱۱

طبق آیین نامه جدید هیئت انضباطی با رانندگان تاکسی متخلف بر اساس قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل گفت: با تشکیل کمیته انضباطی در سازمان میزان رضایت شهروندان و مسافران از رانندگان کنترل می شود

به گزارش ایلنا، محمد علی سبزعلی پور، در اولین جلسه کمیته انضباطی رانندگان تاکسی که با حضور نماینده دادستان، نماینده فرماندار، نماینده شورای اسلامی شهر، رییس پلیس راهور، نماینده پلیس اطلاعات و امنیت و نماینده رانندگان تاکسی برگزار شد با اشاره به رعایت جدی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین قوانین اجتماعی توسط رانندگان تاکسی اشاره کرد و گفت: رانندگان تاکسی جزو اولین افرادی هستند که در ابتدای هر روز با شهروندان برخورد دارند و به همین سبب برای داشتن یک اجتماع پویا و با نشاط لازم است که رانندگان تاکسی نقش چشمگیر خود را در این مهم به بهترین نحو ایفا کنند.

وی با اشاره به تدوین آیین نامه انضباطی رانندگان تاکسی در آمل گفت: طبق آیین نامه جدید هیئت انضباطی با رانندگان تاکسی متخلف بر اساس قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل با تاکید بر حساسیت شغل رانندگان تاکسی و ارتباط متعدد روزانه با مردم بر ضرورت برخورد مناسب با شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: هر چند از مردم هم درخواست می کنیم به پاس تلاش رانندگان تاکسی به منظور رفع خستگی این افراد زحمتکش در برخورد با آنها احترام و اخلاق را رعایت کنند اما ما وظیفه داریم نحوه خدمت رسانی را به طور مستمر کنترل کنیم.

سبزعلی پور با اشاره به شروع گشت زنی درسطح شهر با کمک عوامل راهور درخصوص بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در سطح شهرخاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت تاکسی های گردشی و خطوط، اعمال قانون با خودروهای مسافربر شخصی، مراجعه به ایستگاه های خطوط و مسیرهای روستایی و جلوگیری از فعالیتشان در سطح شهر و برخورد با رانندگان متخلف از جمله اهداف این طرح میباشد.

وی با اشاره به اینکه اکثر رانندگان تاکسی از نبود پول خرد درتاکسی ها گله مند بودند اظهارداشت: خوشبختانه با رایزنی هایی که با بانک ملی مرکزی استان صورت گرفت مشکل پول خرد رانندگان تاکسی مرتفع شد و ماهیانه پول خرد دریافتی در بین رانندگان تاکسی توزیع می شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل تصریح کرد: برای حل مشکل پول خرد رانندگان تاکسی به زودی مشکل شان با هوشمند سازی ناوگان(نصب دستگاه هایpos در تاکسی ها) حل خواهد شد.

سبزعلی پور یادآورشد: در اولین جلسه کمیته انضباطی ۱۲ پرونده انضباطی رانندگان با حضور افراد مورد نظر بررسی قرار گرفته و رای های صادره به رانندگان مذکور اعلام و ابلاغ گردید.

وی درپایان یادآورشد: با تشکیل کمیته انضباطی در سازمان میزان رضایت شهروندان و مسافران از رانندگان کنترل می شود و درصورت دریافت هر شکایتی بلافاصله موارد فوق رسیدگی قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز