خبرگزاری کار ایران

علیپور در نشست خبری قائم شهر:

باید رضایت مردم برای ساخت تصفیه خانه جلب شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۶۴

باید به مردم ثابت کنیم که با آنها هستیم و باید بدانند که اجرای این پروژه چه عایداتی برایشان به ارمغان می آورد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: آبهای سطحی و کشاورزی شهرستان با احداثتصفیه خانه جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، کمال علیپور، در حاشیه نشست خبرنگاران با استاندار با بیان اینکه احداثتصفیه خانه لموک باید با رضایت مردم باشد گفت: باید به مردم ثابت کنیم که با آنها هستیم و باید بدانند که اجرای این پروژه چه عایداتی برایشان به ارمغان می آورد.

وی، با اشاره به اینکه منطقه پایین لموک جزو نیازها و استعدادهای قائمشهر است، تصریح کرد: مردم این منطقه، برای احداثمرکز نگهداری معلولین بهزیستی کمک کردند و زمین اهدا کردند پس در خصوص احداثتصفیه خانه باید اعتمادشان را جلب کرده و نشان دهیم که نیازمند مساعدت و همراهی شان هستیم.

علیپور، در خصوص بررسی بودجه گفت: همانطور که دولت بموقع بودجه را به مجلس ارسال کرد، امیدواریم مجلس هم بتواند با یک تعامل خوب تا پایان بهمن ماه بودجه را به دولت ابلاغ کند.

عضو کمیسیون عمران، افزود: سعی مجلس بر این است که بودجه را با همان اعتباری که دولت مشخص کرده مصوب کند و نفت را با همان قیمت نفت که دولت پیشنهاد کرده است به پیش ببرد.

وی افزود: مجلس دست دولت را باز گذاشته است که اگراتفاقی در قیمت نفت افتاد دولت بتواند بودجه های خودش را به پیش ببرد.

علیپور خاطر نشان کرد: نگاه ما این است که اگر قیمت نفت به ۴۰ دلار برسد بتوانیم با ۳۰هزار میلیارد تومان، کارهای پروژه های عمرانی کشور را که از ۴۷ هزار میلیارد تومان محقق خواهد شد به پایان برسانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال آینده با تعامل خوبی که در دولت و مجلس دیده می شود هم در رابطه با بودجه و هم در رابطه با تخصیص مشکلی نخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز