خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رامسر:

نگاه ما به گردشگری باید جامع و با دید باز باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۳۲

لازم است مدیران شهرستان نگاه گردشگری داشته باشند و خود در این زمینه تصمیم بگیرند البته نگاه کارشناسی را نیز مورد توجه قرار بدهند.

امام جمعه رامسر گفت: اسلام دین جامع و سرشار از مهربانی ها بوده ودر صدر اسلام همه گردشگری مورد توجه قرارداشت و باید دید ما به این مقوله جامع و باز باشد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در دومین جلسه کارگروه استانی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر افزود: شهرستان رامسر بااین همه ظرفیت ها و جاذبه ها در کنار مردمانی خوب و مهمان نواز باید به جایگاه شایسته اش در گردشگری برسد.

وی اظهارداشت: ضرورت دارد تا ضمن فرهنگ سازی در این زمینه زیر ساخت های لازم فراهم آید و از فرصت های ممتاز گردشگری استفاده شود.

امام جمعه رامسر، با بیان آنکه رامسر قلب گردشگری استان مازندران است خواستار نگاه ویژه و تخصیص اعتبارات لازم جهت پویایی صنعت گردشگری در این شهرستان شد.

مرتضوی، ادامه داد: لازم است مدیران شهرستان نگاه گردشگری داشته باشند و خود در این زمینه تصمیم بگیرند البته نگاه کارشناسی را نیز مورد توجه قرار بدهند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه کشور ما، استان و شهرستان ما در بهترین شرایط امنیتی است وباید با این همه جاذبه ها در صنعت گردشگری وضعیت بهتری داشته باشیم.

امام جمعه رامسر، اظهار داشت: باید در شهرستان رامسر بدنبال ایجاد زیرساخت های گردشگری با مشارکت بخش خصوصی باشیم و فرصت های سرمایه گذاری را با حمایت های لازم به علاقمندان به توسعه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نباید امنیت سرمایه گذاری لطمه دارشود گفت: بگو مگو و سنگ اندازی ها جز اینکه روند توسعه را دچار خلل نماید چیز دیگری نیست.

مرتضوی، گفت: خوشبختانه این شهرستان بهترین دوران مدیریتی خود را طی می نماید و مدیران بسیار خوبی نیز دارد و نگاه دولت نیز نسبت به گردشگری نیز ویژه است و از این فضاهای بسیار خوب باید برای توسعه رامسر بهره بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز