خبرگزاری کار ایران

خیریانپور، خبر داد؛

برگزاری همایش فناوری اطلاعات در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۲۹

همایش فناوری اطلاعات در مازندران همایش فناوری اطلاعات در مازندران، طی هفته پایانی بهمن ماه سال جاری با حضور شخصیت های کشوری در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران، گفت: همایش فناوری اطلاعات در مازندران طی هفته پایانی بهمن سال جاری با حضور شخصیت های کشوری در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن خیریان پور در جلسه هماهنگی برگزاری همایش فناوری اطلاعات در استان با اشاره به تفاهم نامه فی مابین استانداری مازندران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام داشت: استانداری پیگیر مسائل مربوط به فناوری اطلاعات و هوشمند سازی اداری است و در صدد هستیم اقدامات جدی در این زمینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس مذاکرات انجام گرفته با مجموعه وزارت ارتباطات مقرر شد همایش فناوری اطلاعات در هفته پایانی بهمن ماه سال جاری در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شود.

معاون استاندار، افزود: در این همایش شخصیت های کشوری حضور پیدا خواهند کرد و یک برنامه یک روزه کمی و کیفی در خور شان استان برگزار خواهد گردید.

خیریانپور، عنوان کرد: در این همایش بحثهای مختلفی در خصوص توسعه دولت الکترونیک، هوشمند سازی اداری، تمهید و تجهیز زیر ساخت های فناوری، تقویت فضای کسب و کار در حوزه فناوری و…در قالب سخنرانی ارایه خواهد شد.

وی افزود: عصر کنونی، عصر ارتباطات، فناوری و دانایی نام گرفته است، سرعت اطلاعات و تغییر آنها در دنیای امروز بسیار زیاد است و اگر غفلت کنیم عقب خواهیم ماند.

معاون استاندار بیان داشت: با توجه به ظرفیت های استان و نیاز هایی که داریم و بند های قانونی برنامه پنجم و قانون خدمات کشوری و مصوبات شورای عالی اداری کشور و ابلاغیه ریاست جمهوری در خصوص نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور، ضرورت بهره گیری از فناوری های جدید احساس می شود و باید عزم و اعتقاد به این کار در مدیران ایجاد گردد و در آموزش گام های بلند تری برداشته شود.

خیریانپور، خاطر نشان ساخت: گریزی از استفاده از فناوری های جدید نیست پس باید خوب برنامه ریزی کنیم، خوب اجرا و پی گیری نماییم و با سرعت بیشتری به تمهید امور در این راستا بپردازیم.

وی، با اشاره به این که در برون سپاری خدمات، دولت الکترونیک وتجارت الکترونیک، نیازهای ضروری داریم، گفت: با توجه به سیاست های کلی نظام، عزم و اراده مسوولین در بحثدولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری می بایست گام های موثری برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز