خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر:

بانک های قائم شهر، مورد بازدید ایمنی قرار می گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۹۳

سازمان آتش نشانی شهرستان قائم شهر، در ادامه اجرای طرح جامع بازدید ایمنی از سطح شهر، بانکهای شهر را ازنظر ایمنی و آتش نشانی مورد بازدید قرار داده و تمامی بانک های سطح شهر شامل این طرح می شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر گفت: بانک های قائم شهر مورد بازدید ایمنی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمد علی شیرسوار با اعلام این مطلب اظهار داشت: سازمان آتش نشانی شهرستان قائم شهر، در ادامه اجرای طرح جامع بازدید ایمنی از سطح شهر، بانکهای شهر را ازنظر ایمنی و آتش نشانی مورد بازدید قرار داده و تمامی بانک های سطح شهر شامل این طرح می شوند.

وی افزود: کارشناسان واحد پیشگیری آتش نشانی با بازدید از ایمنی این اماکن، امور مربوط به مواقع اضطراری را در نظر گرفته و لیست نواقصی در نمای ساختمان، تابلو، ورودی و خروجی، راه پله ها و نرده ها، خاموش کننده های اطفاءحریق، سیستم های اعلام و اطفاءحریق، سیستم گرمایش، سیستم برق و موتورخانه و…را کتبا اعلام می کنند.

شیرسوار با بیان اینکه بعد از شناسایی نواقص و اعلام کتبی به بانکها، آنها موظفند تا نسبت به رفع آن اقدام کنند تصریح کرد: این کار از بروز حوادثجلوگیری می کند و کاهش خسارات در هنگام حوادثرا بدنبال دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائم شهر اظهار داشت: هر چقدر این نواقص کمتر باشد و یا نسبت به رفع آن اقدام گردد، عملکرد کارکنان در پیشگیری و مقابله با حوادثو سوانح مناسب تر خواهد بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با بررسی و بازدید از این اماکن در هنگام بروز حوادثعکس العمل مناسب تری داشته و با داشتن آگاهی قبلی، سرعت عمل بالاتری خواهند داشت.

شیرسوار گفت: سازمان آتش نشانی این طرح را آغاز نموده و امیدواریم با همکاری بانک ها به نحو احسن به پایان برسد و ثمره آن را شهروندان قائم شهر با کسب آرامش و امنیت احساس نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز